10. Marketing i Technologia – porozmawiajmy o zmysłach!

Już 30 listopada w godzinach 9:00 - 16:00 zapraszamy na jubileuszową, dziesiątą edycję konferencji Marketing i Technologia! Spotkamy się – jak co roku – w gościnnych przestrzeniach poznańskiej Auli Artis przy ul. Kutrzeby 10, by dyskutować o najnowszych trendach w marketingu.
O autorze
1 min czytania 2021-11-15

W tym roku motywem przewodnim konferencji są zmysły:

  • Jak kształtować mogą nasze decyzje zakupowe?
  • Jak zmysły w swojej pracy wykorzystuje się w budowaniu strategii, projektowaniu, sprzedaży?
  • Jak technologia pomóc może w multizmysłowym odbiorze kampanii marketingowych?

Wśród prelegentów najbardziej kreatywne głowy branży, a wśród tematów – szeroki przekrój najbardziej palących marketingowych wyzwań:

  • Paweł Loedl (VMLY&R): Czemu próbujemy być mądrzejsi od nas samych?
  • Dawid Kaźmierczak (180heartbeats + JUNG v MATT) i Małgorzata Bieroza (wyraz): Jak $PRZEDAĆ jpg. za kilkana$cie tysięcy dolarów
  • Paweł Pieróg (Lorenz Snack World): Magia głosu. Voiceboty w sprzedaży online
  • Roman Łoziński (Think ECO): Temat prelekcji Romana jak zawsze pozostanie niespodzianką!
  • Wacław Mikłaszewski (Kubota): Zmysły w klapkach Kubota
  • Maciej Mach i Michał Mierzwa (Uniforma): Identyfikacja wizualna/sensualna
  • Marta Siembab (senslier): Między gadzim mózgiem a nosem elektronicznym – innowacje wokół zmysłu węchu
  • Aleksandra Kulińska (infuture.institute): Wielozmysłowość w świecie fizycznym i cyfrowym | online

Bilety:

  • 60 zł (tylko dla studentów I i II stopnia w Collegium Da Vinci, w sprzedaży od 29 października do 18 listopada)
  • 90 zł (w sprzedaży od 29 października do 18 listopada)
  • 120 zł (cena regularna; w sprzedaży od 19 do 29 listopada)
  • Organizatorzy: Collegium Da Vinci oraz SpeedUp Group
  • Partnerzy i Patroni: NowyMarketing, Lorenz, Chias, Hyca, Gazeta Wyborcza, Freshmag
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj