W tym roku motywem przewodnim konferencji są zmysły:
- Jak kształtować mogą nasze decyzje zakupowe?
- Jak zmysły w swojej pracy wykorzystuje się w budowaniu strategii, projektowaniu, sprzedaży?
- Jak technologia pomóc może w multizmysłowym odbiorze kampanii marketingowych?
Wśród prelegentów najbardziej kreatywne głowy branży, a wśród tematów – szeroki przekrój najbardziej palących marketingowych wyzwań:
Zobacz również
- Paweł Loedl (VMLY&R): Czemu próbujemy być mądrzejsi od nas samych?
- Dawid Kaźmierczak (180heartbeats + JUNG v MATT) i Małgorzata Bieroza (wyraz): Jak $PRZEDAĆ jpg. za kilkana$cie tysięcy dolarów
- Paweł Pieróg (Lorenz Snack World): Magia głosu. Voiceboty w sprzedaży online
- Roman Łoziński (Think ECO): Temat prelekcji Romana jak zawsze pozostanie niespodzianką!
- Wacław Mikłaszewski (Kubota): Zmysły w klapkach Kubota
- Maciej Mach i Michał Mierzwa (Uniforma): Identyfikacja wizualna/sensualna
- Marta Siembab (senslier): Między gadzim mózgiem a nosem elektronicznym – innowacje wokół zmysłu węchu
- Aleksandra Kulińska (infuture.institute): Wielozmysłowość w świecie fizycznym i cyfrowym | online
Bilety:
- 60 zł (tylko dla studentów I i II stopnia w Collegium Da Vinci, w sprzedaży od 29 października do 18 listopada)
- 90 zł (w sprzedaży od 29 października do 18 listopada)
- 120 zł (cena regularna; w sprzedaży od 19 do 29 listopada)
- Organizatorzy: Collegium Da Vinci oraz SpeedUp Group
- Partnerzy i Patroni: NowyMarketing, Lorenz, Chias, Hyca, Gazeta Wyborcza, Freshmag