Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

10 stycznia pierwszy projekt kolekcji TEN 2

10 stycznia pojawi się pierwsza praca drugiego sezonu kolekcji TEN. Tę edycję zainauguruje argentyński artysta cyfrowy Gustavo Brigante z projektem inspirowanym tematem „praca”. Plik PSD będzie do pobrania tylko przez 24 godziny.
O autorze
2 min czytania 2013-01-10

Rok 2013 to czas drugiej kolekcji projektu TEN realizowanego przez Fotolię oraz Wisibility i Amkashop. Ta edycja potrwa aż do końca roku, a jej twórcami będzie 10 uznanych międzynarodowo artystów, z takich państw jak: Argentyna, Brazylia, Korea, Japonia, Rosja, Polska, Włochy, Hiszpania, Wielka Brytania i Niemcy. Polskę reprezentować będzie Piotr Jaworowski.

Oprócz tytułowych dziesięciu plików, wszyscy zainteresowani będą mogli pobrać także 2 dodatkowe prace ze „specjalnej edycji”, stworzone przez twórcę amerykańskiego oraz parę artystów francuskich. Użytkownicy internetu będą mogli pobrać darmowo ze strony http://fotolia.pl/ten przez 24 godziny od momentu publikacji, plik PSD w rozdzielczości 100 dpi z pracą, która powstała na bazie zdjęć z Fotolii.

Drugi sezon kolekcji wprowadzi projekt zainspirowany tematem „praca”, pod tytułem „Let’s work” (Zabierzmy się do pracy). Tak Gustavo Brigante mówi o swoim procesie twórczym:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Po tym jak wybrałem temat, który pozwoliłby mi na wyrażenie siebie, zacząłem poszukiwanie idealnej wizualizacji do swojej pracy. Bez problemu znalazłem odpowiednie zdjęcia na Fotolii. Chciałem, żeby mój obraz miał bardzo konkretne cechy (postaci, ich ubrania itp.). Szybko znalazłem idealne zdjęcia. W ostatniej fazie tworzenia obrazu zdałem sobie sprawę, że brakuje mi jednego zdjęcia do centralnej części pracy. Wykorzystałem wtedy drużynę TEN i zorganizowałem sesję zdjęciową, w trakcie której operator kamery stał się modelem. Następnie przy pomocy Photoshopa dostosowałem kolory, cienie i ekspozycję zdjęcia, żeby zachować konwencję. Umożliwiło mi to połączenie zdjęć z serwisu Fotolia i prywatnych zdjęć. Jeżeli chodzi o metody i narzędzia, które wykorzystałem to były to m.in. Photoshop i 3D, dzięki czemu moja praca nabrała nowego wymiaru. Ostatnim krokiem było zintegrowanie cieni poszczególnych elementów obrazu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

O autorze projektu

Gustavo Brigante jest argentyńskim grafikiem i ilustratorem. W latach 90-tych stworzył wraz z Javierem Cencig stronę internetową, na której dzielą się z internautami swoją pasją do eksperymentowania i graficznych koncepcji. W 2001 roku pracował dla kilku marek odzieżowych, po czym rozszerzył swoje pole działalności na inne dziedziny, jak koncepcje logo lub kreacje postaci. Jako samouk i artysta multidyscyplinarny, Gustavo lubi wyzwania i ryzyko. Jego portfolio liczy obecnie prace dla takich firm jak: Johnie Walker, Hugo Boss czy MTV. Jest częścią załogi KDU. Gustavo Brigante pracuje obecnie w swoim własnym studiu w Buenos Aires, dla kilkunastu międzynarodowych klientów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Również w tej edycji każdy kto pobierze plik PSD będzie mógł uważnie przyjrzeć się wszystkim użytym warstwom oraz zastosowanym technikom. Publikacji prac towarzyszyć będzie wideo przedstawiające kulisy powstawania grafiki, dostępne z napisami w 12 językach.

Dodatkowe informacje, materiały oraz nowości będzie można śledzić na Facebooku oraz specjalnym kanale YouTube, gdzie już dostępny jest film o Gustavo Brigante i jego inspiracjach:

Wszystkie informacje na temat kolekcji TEN można znaleźć na stronie fotolia.pl/ten