– Od momentu pojawienia się pierwszych zachorowań na covid-19 w Polsce aktywnie włączyliśmy się w zapobieganie rozprzestrzenianiu koronawirusa, dostosowując się do wszelkich zaleceń służb sanitarno-epidemiologicznych. Zapewnienie bezpiecznych warunków pracy i zabezpieczenie naszego personelu oraz Klientów było priorytetem. Teraz czujemy się także w obowiązku wesprzeć pracowników polskiej służby zdrowia, którzy każdego dnia walczą na pierwszej linii frontu epidemii – informuje Jarosław Brudnicki, członek zarządu i dyrektor zakupów POLOmarket.
Zakup 10 tysięcy przyłbic ochronnych dla szpitali to nie jedyna forma wsparcia polskich służb medycznych. Grupa POLOmarket wspiera także pracowników szpitali produktami spożywczymi i higienicznymi.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
POLOmarket, by zapobiegać rozprzestrzenianiu się covid-19 działa bardzo szybko. Jako jedna z pierwszych sieci wprowadziła m.in. strefy bezpieczeństwa, przegrody z pleksi w boksach kasowych czy przyłbice ochronne dla pracowników sklepów.