Najlepsze case study z rynku, marki o wyrazistym wizerunku, skuteczne narzędzia komunikacji, sesje zdjęciowe, projekty marketingowe, trendy mody wykorzystywane w produkcie, marketingu i visual merchandisingu, e-commerce – wszystkie obszary dotyczące branży odzieży, obuwia i bielizny na jednej wyspecjalizowanej konferencji „100% Retail & Fashion”.
„W nadchodzącej edycji skupimy się na najbardziej gorących tematach tego roku” – zapewniają organizatorki wydarzenia. Będzie mowa o efektywnych narzędziach wspierających sprzedaż online, o nowych rozwiązaniach dla projektantów i młodych marek odzieżowych, o błędach w obszarach e-commerce, o „legalnej” sprzedaży w internecie, czy kampaniach video, z których warto brać przykład. Będzie też wiele o ostatniej kampanii sportowej marki 4f, o kolaboracji z gwiazdami (Mohito) czy wprowadzeniu nowych marek na rynek (Tallinder, Cardio Bunny). Skupimy się również na prezentacji sprawdzonych narzędzi wspierających sprzedaż, które rozliczane są jedynie za osiągnięty efekt, ale też na strategii komunikacji marki dla dzieci. Nie zabraknie tematyki o trendach, stylizacji i wizerunku w sesjach zdjęciowych, skutecznych mailingów, identyfikacji i tożsamości marek z tego sektora.
Zobacz również
”Prelekcje przygotowane są pod kątem praktycznych rozwiązań gotowych do adaptacji w każdej marce sektora odzieżowego. Dobieramy tematykę konferencji tak, aby prezentowane zagadnienia były interesujące nie tylko dla tych największych marek na rynku. Mając wieloletnie doświadczenia w Retail & Fashion znamy możliwości, ale tez problemy marek z tego sektora. Wykłady dedykujemy przede wszystkim średnim i małym firmom, które nie mają zbyt „rozdmuchanych” budżetów marketingowych, a poszukują skutecznych narzędzi promocji” – mówi Magdalena Jasińska – jedna z organizatorek konferencji. „Zależy nam, aby nasze wydarzenie było dużą dawką wiedzy i kontaktów, które ułatwią realizację marketingowych i sprzedażowych celów w firmie. Jednym słowem chcemy powtórzyć sukces poprzednich edycji, i zarazić tych, którzy jeszcze do nas do tej pory nie trafili” – dodaje Sabina Klechowicz – druga z organizatorek wydarzenia. Parafrazując poprzednich uczestników – twoja marka po tym wydarzeniu nie będzie już taka sama.
Główną areną wydarzenia jest Sopot. Nie bez powodu wybrano właśnie to miasto, kojarzone nie tylko z wypoczynkiem, plażą i morzem, ale również biznesem, sztuką, designem i modą. Hotel Sofitel Grand Sopot, w którym uczestnicy konferencji spędzą dwa dni, to idealne tło dla znakomitych prelekcji dedykowanych branży odzieżowej. Warto wspomnieć, że o artystyczną ekspozycję wydarzenia zadba firma REAL LINE MANNEQUINS, która zaprezentuje najnowsze trendy manekinów na świecie.
Ważnym elementem „100% Retail & Fashion” jest także niebywała szansa wymiany kontaktów biznesowych. Podczas konferencji odbędzie się profesjonalna sesja networkingowa, którą poprowadzi Joanna Gdaniec – charyzmatyczna trenerka i coach sprzedaży autentycznej z Momentum Trainers. Organizatorzy proponują przedłużenie networkingu również na wieczór – tym razem afterparty w klubie Atelier nad samym morzem!
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Więcej informacji znajduje się na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing