100 tysięcy kartek świątecznych powędruje w świat by sprawić bliskim dużo radości.
Polacy są bardzo serdecznym narodem przywiązanym do tradycji. Co roku 96% Polaków otrzymuje życzenia świąteczne. Jeśli nie są składane osobiście, wysyłamy je SMSowo lub przekazujemy telefonicznie. Coraz rzadziej jednak wysyłamy tradycyjne kartki pocztowe – robi to tylko 30% Polaków, mimo że większość z nas bardzo lubi je otrzymywać.* NIVEA postanowiła wiec zachęcić Polaków do wysyłania personalizowanych kartek świątecznych najbliższym. W ten sposób NIVEA zaprasza do dzielenia się radością świąt i zachęca Polaków do okazywania sobie zainteresowania i troski.
Zobacz również
Są pewne zwyczaje i tradycje, o których łatwo w dzisiejszych czasach zapomnieć. A przecież towarzyszą im tak piękne emocje, że byłoby to wielką stratą. Tak jest choćby ze świątecznymi kartkami, które coraz częściej zastępowane są przez SMSy czy wpisy w mediach społecznościowych. NIVEA pragnie wesprzeć ducha Świąt radością, jaka towarzyszy otrzymywaniu życzeń na kartce świątecznej. Jest to dla nas wielki zaszczyt, że możemy uczestniczyć w tej pięknej tradycji, wraz z ponad 100 tysiącami polskich rodzin. – mówi Małgorzata Sieczkowska, Dyrektor Marketingu NIVEA.
Wysłanie kartki z NIVEA jest bardzo proste. Każdy, kto zechce wysłać bliskiej osobie spersonalizowaną kartkę, rejestruje się na stronie www.nivea.pl, dodaje wybrane zdjęcie przedstawiające siebie lub swoich najbliższych i wpisuje życzenia oraz adres, pod który ma zostać ona dostarczona. NIVEA drukuje i dostarcza kartkę na dowolny adres w Polsce. Każdy zarejestrowany użytkownik strony może wysłać do 5 kartek z życzeniami. Użytkownicy Klubu Moja NIVEA i NIVEA BABY, w podziękowaniu za swoje zaangażowanie, mają możliwość przesłania życzeń do 10 bliskich osób.
Troska jest od zawsze dla NIVEA jedną z głównych wartości. Na co dzień jest to troska wyrażana w dbałości o najwyższą jakość pielęgnacji skóry. Ale i w naszych pozabiznesowych działaniach zawsze pamiętamy o ludziach, o rodzinie i dobrych emocjach – bo to jest w życiu najważniejsze. – dodaje Małgorzata Sieczkowska.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Akcja „Pielęgnuj bliskość w Święta” potrwa do świąt. Dotąd Polacy złożyli życzenia 267 023 razy! I nie były to osoby przebywające tylko na terenie Polski. Życzenia zostały wysłane z 21 krajów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing