1001 kobiecych wieczorów z lodami Carte d’Or i Pixad

Sieć reklamowa Pixad rozpoczęła realizację kampanii reklamowej lodów Carte d’Or pod hasłem „Zaczaruj 1001 wieczorów z Carte d’Or”. Bannery reklamowe będą emitowane na warstwie zdjęć w serwisach oglądanych przede wszystkim przez kobiety w wieku od 20 do 49 lat.
O autorze
1 min czytania 2012-07-12

 – Kampania internetowa Carte d’Or opiera się na komunikacji i inspiracji zaczerpniętej z  tzw. “sofa moments” czyli wspólnym spędzaniu czasu  razem z partnerem – gdy po całym dniu , wieczorem  mamy chwilę na wyciszenie się w domowych pieleszach i pobycie razem oraz pokazaniu, że lody Carte d’Or mogą być ciekawym i inspirującym  uzupełnieniem  takiego wieczoru – mówi Angelika Przeździęk, dyrektor zarządzająca PixAd. – Kampania Carte d’Or została tak zaplanowana aby dotrzeć do kobiet,  które chcą spędzić miły i nastrojowy wieczór w towarzystwie bliskiej osoby, z ulubionym filmem i czy książką i lodami Carte d’Or, które zapewnią im dopełnienie wieczornego relaksu. Jesteśmy w stanie w sposób bardzo dokładny trafić do grupy docelowej poprzez odpowiedni wybór zdjęć i treści publikowanych na serwisach i kontekstowe połączenie ich z emitowanymi bannerami.  

 Kampania realizowana jest na serwisach o tematyce  m.in. kobiecej, filmowej i plotkarskiej. Czas trwania: 18.06-12.08.2012 r. Odpowiada za nią dom mediowy PHD Media Direction.

 Spółka Pixad to pierwsza w Polsce sieć oferująca reklamę tekstową oraz display. To także platforma interaktywnych aplikacji e-commerce wykorzystująca potencjał sprzedażowy zdjęć. Nowa technologia stosowana przez firmę to nie tylko emisja reklam na warstwie zdjęć, ale także jej precyzyjne i wielowymiarowe targetowanie.  Sieć oferuje swoje usługi na kilkuset zrzeszonych witrynach.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj