– Kampania internetowa Carte d’Or opiera się na komunikacji i inspiracji zaczerpniętej z tzw. “sofa moments” czyli wspólnym spędzaniu czasu razem z partnerem – gdy po całym dniu , wieczorem mamy chwilę na wyciszenie się w domowych pieleszach i pobycie razem oraz pokazaniu, że lody Carte d’Or mogą być ciekawym i inspirującym uzupełnieniem takiego wieczoru – mówi Angelika Przeździęk, dyrektor zarządzająca PixAd. – Kampania Carte d’Or została tak zaplanowana aby dotrzeć do kobiet, które chcą spędzić miły i nastrojowy wieczór w towarzystwie bliskiej osoby, z ulubionym filmem i czy książką i lodami Carte d’Or, które zapewnią im dopełnienie wieczornego relaksu. Jesteśmy w stanie w sposób bardzo dokładny trafić do grupy docelowej poprzez odpowiedni wybór zdjęć i treści publikowanych na serwisach i kontekstowe połączenie ich z emitowanymi bannerami.
Kampania realizowana jest na serwisach o tematyce m.in. kobiecej, filmowej i plotkarskiej. Czas trwania: 18.06-12.08.2012 r. Odpowiada za nią dom mediowy PHD Media Direction.
Zobacz również
Spółka Pixad to pierwsza w Polsce sieć oferująca reklamę tekstową oraz display. To także platforma interaktywnych aplikacji e-commerce wykorzystująca potencjał sprzedażowy zdjęć. Nowa technologia stosowana przez firmę to nie tylko emisja reklam na warstwie zdjęć, ale także jej precyzyjne i wielowymiarowe targetowanie. Sieć oferuje swoje usługi na kilkuset zrzeszonych witrynach.