Ideę fan page obrazuje hasło: ”Z Cappy Twój poranek wygląda o wiele lepiej.” Motywem przewodnim jest magiczne, owocowe Drzewo Śmiechu, które przyrasta każdego dnia. Grafiki mają wesoły i satyryczny charakter. Nikt nie znajdzie w tym miejscu powielanego kontentu ogólnodostępnego w sieci. Fan page stanowi strategię obrazkową brandu opartą na unikalnych treściach, o dużym potencjale współdzielenia (sharowania). Stworzono świat „ożywionych” owoców, które stały się bohaterami żartów i parodii ilustrowanych przez uznanych polskich rysowników komiksów.
– Cappy jest marką, która chce budzić w ludziach uśmiech każdego dnia. Dzięki mediom społecznościowym mamy możliwość kontaktowania się z ludźmi codziennie, w sposób jaki to im pasuje i na jaki mają realny wpływ – to co publikujemy, akcje które robimy to wszystko zależy od tego co podoba się naszym konsumentom. Jednym z przykładów jest fakt że większość ludzi z naszej grupy docelowej w mediach społecznościowych „wyraża się linkiem” – dzielą się gotowymi obrazami lub sentencjami, które najlepiej wyrażają ich emocje, daliśmy więc ludziom możliwość wyrażenia swojej osobowości poprzez dzielenie się gotowymi obrazami od Cappy. Zainspirowani tym co dzieje się na naszym profilu mamy wiele pomysłów na budowanie dalszej wspólnej komunikacji pomiędzy fanami i marką – komentuje Krzysztof Pawluk, Juice Senior Brand Manager.
Zobacz również
Wysokiej jakości autorskie treści, które zawiera fan page bardzo szybko docenili Użytkownicy. Do połowy lipca od momentu startu (w ciągu 3 mc trwania aktywności) „Owoce Śmiechu“ przekroczyły liczbę 101 tys. fanów.
Autorem koncepcji i realizacji jest agencja K2, która pracuje dla marek z portfolio Coca-Cola Poland Services od 2003 roku. Za działania wspierające na Facebooku oparte o social ads odpowiada dom mediowy Starcom.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell