W tym roku Ekomersy zostały przyznane w aż 9 kategoriach – statuetki zdobyli:
- Szczególny wkład na rzecz rozwoju rynku e-commerce: Rafał Brzoska, Prezes Grupy Integer.pl
- Najlepszy produkt/usługa wspierająca ekspansję międzynarodową e-sklepów: Paczkomaty InPost
- Najlepszy produkt/usługa wspierająca logistykę e-sklepu: Paczkomaty InPost
- Najlepsze rozwiązanie płatnicze: PayU
- Najlepszy produkt/usługa wspomagająca sprzedaż w internecie: wFirma.pl
- Najlepszy produkt/usługa wspierająca relacje z klientami: BRAND24
- Najlepsza platforma sklepowa: Shoper
- Najlepsza agencja oferująca usługi wdrożeniowe i integracyjne: i-sklep
- Innowacja roku: GO.PL
Konkurs Ekomersy 2014 składał się z dwóch etapów. Od początku września firmy walczyły o głosy Internautów, czego następstwem był wysyp angażujących kampanii video, newsletterowych czy w ramach serwisu facebook.com.
Zobacz również
Drugim etapem było głosowanie Jurorów oraz osób, które ukończyły program certyfikacji kompetencji z zakresu handlu internetowego pt. “Profesjonalista w eHandlu”. W gronie Rady Jurorów znaleźli się m.in. Grzegorz Mogilewski (założyciel Iconaris), który poprowadził Galę wręczenia nagród, Sylwia Czubkowska (Dziennik Gazeta Prawna), Arkadiusz Widawski (Online Marketing Polska), Paweł Tkaczyk, Marek Muszak (Komputronik.pl), Artur Kurasiński, Jarosław Banacki (Cyfrowe.pl) czy Jacek Młodawski (Szkła.com).
Waga głosów Jury w stosunku do głosu Internautów była utrzymana w stosunku 3:2. Szczegółowe informacje co do zasad przyznawania nagród znaleźć można na stronie.
Gala konkursowa wraz z wręczeniem statuetem odbyła się 22 października 2014 w trakcie Wieczoru Branżowego VII Targów eHandlu na Stadionie Narodowym w Warszawie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Organizatorem konkursu Ekomersy 2014 oraz VII Targów eHandlu jest Fundacja Polak 2.0. Kolejna edycja Targów eHandlu odbędzie się w II połowie marca 2015 roku. Kolejna edycja Ekomersów wystartuje najprowdopodobniej w maju 2015 roku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing