Od początku roku na liście sklepów KiK pojawiło się 13 nowych lokalizacji, a docelowo w 2018 roku ma ich być łącznie około 250.
Marka KiK obrała kierunek intensywnej ekspansji, która przejawia się zarówno w otwieraniu nowych sklepów, jak i rozwijaniu działalności tych już istniejących. Plany zakładają dynamiczny rozwój w całym kraju, z uwzględnieniem zarówno dużych, średnich jak i małych miejscowości. W najbliższym czasie sieć KiK ponownie zawita do województw: kujawsko-pomorskiego, lubelskiego, warmińsko-mazurskiego oraz wielkopolskiego.
Zobacz również
Od początku działalności KiK ma ściśle określone standardy dotyczące m.in. minimalnej powierzchni. Teraz jednak, wraz z rozwojem, wymagania również zyskały nowy wymiar, czego przykładem może być otwarty w kwietniu pierwszy w Polsce wielkopowierzchniowy sklep KiK mający 850 mkw.
Obok intensywnej ekspansji, KiK w imię motta „Klient jest Królem”, nie zapomina o oprawie każdego otwarcia, które jest połączone z całodziennym eventem. Oprócz konkursów i gier z nagrodami przez dwa dni na cały asortyment obowiązuje 10-procentowy rabat. W ramach promocji otwarć nowych sklepów KiK organizuje też akcję, w której na kilka dni przed planowanym rozpoczęciem działalności hostessy wręczają przechodniom specjalne puszki z losami. W dniu otwarcia sklepu można je wymienić na nagrody, w tym bony podarunkowe i karty rabatowe. Od niedawna częścią wydarzenia jest również KiK Fashion Truck, czyli mobilny showroom pojawiający się w przestrzeni miejskiej w dzień otwarcia sklepu, dzięki któremu mieszkańcy miasta mogą zapoznać się z wybraną kolekcją z asortymentu.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach