Rok 2020 jest prawdziwą rewolucją. Zarówno w przestrzeni prywatnej, jak i biznesowej na znaczeniu zyskały elastyczność, zaufanie, umiejętność dostosowania się do nowej rzeczywistości, która zmienia się dynamicznie. Wraz z nią konwertują także potrzeby i oczekiwania klientów, a rola customer experience staje się ważniejsza, niż kiedykolwiek wcześniej.
Pojawiają się pytania – jak spełniać oczekiwania klientów w tak energicznie zmieniającym się środowisku? W jaki sposób wyprzedzać o krok pojawiające się potrzeby? Jakie rozwiązania należy wykorzystać, by dostosować się do new normal?
Zobacz również
Już 14 października odpowiedzi na te i inne pytania dostarczą eksperci na CX LIVE – globalnej, cyfrowej konferencji firmy SAP.
Sesja Q&A, w której będą uczestniczyć CEO SAP Christian Klein, prezes SAP CX Operations and Engineering Bob Stutz, SAP CX CRO Paula Hansen i szef strategii SAP CX Adrian Nashe, to świetna okazja, by dowiedzieć się więcej o zagadnieniu Customer Experience.
Wśród prelegentów znajdą się również Stefan Mennerich, Head of Media, Communication and Digital, FC Bayern Munich, Tilman Schäfer, Head of Digital Experience, Digital Product Content and Data, Festo czy Ashton Kutcher – actor, inwestor, producent, przedsiębiorca i filantrop.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
SAP CX LIVE to doskonała okazja do zebrania garści cennych pomysłów i inspiracji, które pomogą znaleźć rozwiązanie na wiele wyzwań, z którymi współcześnie mierzy się biznes. To także sposobność, by zorientować się w najnowszych innowacjach produktowych w obszarach handlu detalicznego, danych klientów, sprzedaży, marketingu oraz usług.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Szczegółowa agenda wydarzenia i link do rejestracji dostępna są na stronie internetowej: cxlive2020.sapevents.com.