150 tysięcy osób w 67 miastach – Media Markt i Red8 Events podsumowują Media Markt Tour

Media Markt i agencja Red8 Events podsumowały zakończoną właśnie pięciomiesięczną trasę promocyjną "Media Markt Tour 2014". Przemierzając blisko 7000 kilometrów mobilny market sieci Media Markt odwiedził 67 miast w całej Polsce.
O autorze
1 min czytania 2014-10-24

Podczas tournée mieszkańcy mogli zapoznać się z najnowszymi trendami na rynku elektroniki użytkowej, a także skorzystać ze specjalnych stref relaksu i rozrywki. Głównym marketingowym celem akcji było przybliżenie marki Media Markt klientom oraz budowanie świadomości sklepu internetowego www.mediamarkt.pl .

Agencja Red8 Events zorganizowała „Media Markt Tour 2014” po wygraniu przetargu firmy Media Saturn Holding Polska na obsługę tego projektu. Projekt prowadzony był przez agencję kompleksowo – od logistyki po pełen nadzór nad przebiegiem eventów. Każdy event obsługiwany był przez ponad 30 osób. Cyklowi eventów towarzyszyły działania ATL, reklamujące całą „trasę”.

Rozpoczęta w maju bieżącego roku akcja to pomysł Media Markt na zaspokojenie potrzeb konsumentów z mniejszych miejscowości, w których dostęp do najnowszych technologii jest często ograniczony.

– Przejazd truckiem po kraju to nasza pierwsza tego typu kampania promocyjna i dotychczas jedyna taka w Polsce. Dotarliśmy do każdego z 16 województw. Organizowane przez nas spotkania cieszyły się dużym zainteresowaniem mieszkańców. Mobilny market zaopatrzony w najnowszą elektronikę to świetne rozwiązanie, dzięki któremu mogliśmy dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Odwiedzający mieli możliwość zapoznania się z marką, przetestowania najciekawszych nowinek technologicznych, dokonać zakupu gier, muzyki, filmów, jak również skorzystać z porady kompetentnych doradców – mówi Andrzej Sobolik, Dyrektor Zarządzający siecią Media Markt. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Uczestnicy spotkania mieli również okazję do sprawdzenia swoich umiejętności piłkarskich i wygrania nagród, strzelając do bramki Media Markt. Próbę podjęło ponad 20 000 osób, z których 135 otrzymało w nagrodę za wyniki smart fony. W sumie podczas całej akcji rozdanych zostało 23 tysiące gadżetów.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się