Tegoroczna edycja najbardziej inspirującej konferencji marketingowej w Polsce upłynie pod hasłem: Świat pod napięciem. Nowy porządek w reklamie. Co to oznacza?
W czasach permanentnego napięcia zarówno w lokalnej, jak i globalnej skali, zmienia się to, jak żyjemy. Zmienia się komunikacja. Zmienia się konsument. Zmienia się to jak pracujemy. Jak my, specjaliści od komunikacji, powinniśmy się w tym świecie odnaleźć? O tym właśnie będziemy mówić podczas FORUM IAB 2017, dzieląc temat przewodni na trzy bloki kontekstowe, w ramach których można było zgłaszać swoje prelekcje: Nowy konsument, Nowa komunikacja, Nowa organizacja.
Zobacz również
Właśnie zakończyliśmy przyjmowanie propozycji wystąpień z imponującym wynikiem 163 zgłoszeń. Teraz kolejny etap – wybór tych, które zostaną zaprezentowane podczas konferencji.
To zadanie Rady Programowej pod przewodnictwem Krzysztofa Sobieszka, Practice Lead, Publicis Media Business Transformation, i Michała Kreczmara, Director, Digital Transformation, Advisory w PwC. Kierując się wartością merytoryczną i atrakcyjnością poruszanych zagadnień, eksperci podejmą decyzję do końca marca 2017.
Od lat FORUM IAB przyciąga najlepszych ekspertów, którzy chcą podzielić się swoją wiedzą. W tym roku postawiliśmy przed nimi nie lada wyzwanie – nie dość, ze tematycznie wyszliśmy poza klasyczny digital marketing, to dodatkowo uszczegółowiliśmy formularz zgłoszeniowy. Tym bardziej cieszy imponująca liczba 163 naprawdę ciekawych propozycji. Wybór będzie trudny, ale dla uczestników FORUM to gwarancja najwyższego poziomu prezentowanych zagadnień. – komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Przypominamy, że tylko do 7 kwietnia można kupić bilet na FORUM IAB 2017 w ofercie EARLY BIRDS.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Szczegółowe informacje o Forum IAB 2017 dostępne na stronie: https://www.forumiab.pl/