Coroczny ranking „Global Creativity Report” powstaje na podstawie liczby zdobytych nagród i nominacji podczas organizowanego w czerwcu festiwalu reklamowego w Cannes. Raport zawiera zestawienie w podziale na kategorie, nagrody, marki, grupy i agencje reklamowe, firmy produkcyjne, regiony, kraje i miasta, ale także prezentuje rankingi dyrektorów kreatywnych czy copywriterów. Raport został rozszerzony w tym roku o część opracowaną przez międzynarodową firmę badawczą i marketingową WARC.
180heartbeats + Jung v Matt znalazło się na 10. pozycji najbardziej kreatywnych niezależnych agencji reklamowych na świecie.
Zobacz również
Zobacz grafikę w pełnym rozmiarze.
Ponadto agencja wraz z VMLY&R i Grey Group Poland przyczyniła się także do wysokiej, 16. pozycji Polski w rankingu najbardziej kreatywnych krajów świata.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Pełny raport można zobaczyć na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing