zdjęcie: depositphotos.com
– Świeże i śmiałe kampanie to znak rozpoznawczy marki na całym świecie. Burger King wyznacza trendy; przypomnijmy – to Marketer of the Year Cannes Lions 2017. Również w Polsce chcemy utrzymać ten kurs – podkreśla – mówi Bartłomiej Walczuk, creative director 180heartbeats + Jung v Matt.
Zobacz również
Pierwszą kampanią autorstwa 180 według nowej strategii jest komunikacja wspierająca Bacon King Jr’a, pod hasłem ‘Królestwo za piątkę’. Na start, w prima aprilis, ale wbrew obiegowym żartom, w których często zwodzi się odbiorcę, agencja przygotowała kreację pod hasłem “Nigdy nie żartuj z głodnego”. Informuje ona o prawdziwej promocji: 5 zł za Bacon King Jr’a.
Zaproponowane przez 180heartbeats + Jung v Matt rozwiązania zostały również dobrze ocenione przez globalny dział marketingu marki. Burger King chce dotrzeć głównie do młodych w wieku 18-24 lata, z dużych miast, czyli tam gdzie ma swoje restauracje. W przetargu na obsługę marki uczestniczyło kilka agencji.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce