Zadaniem konkursowym jest zaprezentowanie marzenia lub celu w krótkim, trzyczęściowym filmie. Kolejny krok to zachęcenie znajomych do głosowania na swoje wideo, bowiem początkowo tylko pierwsza część filmu będzie widoczna dla wszystkich. Kolejne dwie zostaną odsłonięte, kiedy zagłosuje na nie po 250 osób.
Spośród filmów, które zostaną odsłonięte w całości jury wybierze te najciekawsze. Pomiędzy ich autorów zostanie podzielona pula nagród, czyli 155 000 zł!
Zobacz również
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
-
#PrzeglądTygodnia [18.10-24.10.24]: „eksperyment” OFF Radia Kraków, studenci przeciw SHEIN, papierzak szkaradny w kampanii Lasów Państwowych
-
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
O przyznaniu nagród zadecydują popularni blogerzy, którzy są znani z realizowania stawianych sobie celów: Łukasz Jakóbiak z „20m2 Łukasza”, Maciej Budzich – twórca bloga „Mediafun” oraz Karol Paciorek i Włodek Markowicz czyli „Lekko stronniczy”. To jedna z większych kampanii z udziałem internetowych liderów opinii pod względem sumy budżetu.
Za pomysł i realizację kampanii odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT.
#PolecajkiNM cz. 28: Kreatywność w biznesie, różne twarze polskiego gracza, historia firmy Atlas
Słuchaj podcastu NowyMarketing