STETTINER działa na rynku marketingowym od 11 lat. Firma ma siedzibę w Szczecinie, a jej zespół specjalizuje się w marketingowych projektach technologicznych. Jako software house STETTINER tworzy rozwiązania mobilne i webowe, platformy e-commerce, systemy klasy ERP / CRM czy aplikacje mobilne AR i VR. STETTINER realizuje także zaawansowane i kompleksowe projekty z dziedziny UX / UI. Ponadto, ma na swoim koncie uruchomienie kilku startupów np. „Diana Photo” (najszybsza na świecie aplikacja do tworzenia kompozycji typu double exposure), „Diet Watch” (personal diet assistant) czy kilka wyróżnionych przez Google tarcz zegarków dla urządzeń pracujących w oparciu o system Wear OS (tzw. watch faces). Do tej pory, firma obsługiwała klientów zarówno krajowych, jak i zagranicznych – między innymi Pekao, Kino Polska, MTV, Miasto Szczecin, Hortex, Bayer, Consileon Polska, Anne Fontaine, Unity Line i wielu innych.
Na początku roku, pod szyldem 180heartbeats + JUNG v MATT, dotychczasowy CEO STETTINER Daniel Czapiewski obejmuje rolę CTO & partner. Czapiewski jest odpowiedzialny za cały zespół technologiczny oraz rozwój innowacyjnych rozwiązań dla klientów agencji 180heartbeats.
Zobacz również
Czapiewski swoją przygodę z marketingiem rozpoczął w 2000 roku, w szczecińskiej agencji reklamowej Oskar Wegner, następnie pełnił funkcję dyrektora strategicznego w agencji interaktywnej byss.pl, a przez ostatnie 11 lat zarządzał agencją STETTINER. Daniel jest ekspertem w dziedzinie marketingu i technologii, UX/UI oraz szeroko pojętego rynku aplikacji – zarówno konsumenckich, jak i biznesowych. Od kilku lat członek zarządu Klastra ICT Pomorze Zachodnie, jednej z największych w Polsce organizacji zrzeszających przedsiębiorstwa branżowe (www.klaster.it).
180heartbeats od początku istnienia tworzy innowacyjne projekty, niejednokrotnie kreując nowe trendy z wykorzystaniem angażujących rozwiązań IT.
Ponadto, od lat w ramach współpracy z JUNG v MATT, realizuje technologiczne projekty międzynarodowe z partnerami na całym świecie. Zespół technologiczny 180 specjalizuje się zarówno w serwisach kampanijnych, produktowych jak i dużych portalach korporacyjnych. Dotychczas tworzone przez agencję aplikacje społecznościowe oraz programy lojalnościowe angażowały tysiące użytkowników. W ofercie 180heartbeats znajdują się digital change, wsparcie e-commerce, platformy e-learningowe, boty i asystenci głosowi, aplikacje mobilne, hybrydowe i PWA. Zespół technologii 180 stworzył m. in. Mobile Air Check – najdokładniejszą na świecie mapę smogowa dla innogy (E.ON), czy grę 180 słów na platformę Google Asystent. W minionym roku agencja zrealizowała Żabu – wirtualną, zaprojektowaną w 3D grę zintegrowaną z systemem CRM w aplikacji Żappka, inicjatywę Hakujemy_Hit wspólnie z agencją Panowie Programiści (filtr AR hakujący podręcznik do HiT), czy paradę równości w metaverse na platformie OVR – The Impossible Parade. Agencja stworzyła też Kalkulator Online – Szkoda Prądu dla E.ON Polska – narzędzie ułatwiające optymalizację zużycia energii elektrycznej, poprzez przygotowywanie odpowiednich obliczeń i porad dostosowanych do gospodarstw domowych Polaków. Agencja opracowała także na święta pierwszą książkę kucharską zero waste, zredagowaną i zilustrowaną w całości przez sztuczną inteligencję.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Ambicją połączonych sił zespołu technologii 180 jest lepsze wykorzystanie potencjału kreacji i najnowszych technologii oraz tworzenie i implementowanie sprawdzonych rozwiązań software’owych. Wspólna oferta kierowana jest nie tylko do branży marketingowej, ale także świata dojrzałych startupów i przedsiębiorstw, potrzebujących realnego wsparcia przy transformacji cyfrowej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– Inwestujemy w innowacje i kompetencje technologiczne, bo dostrzegamy w nich coraz bardziej istotny element ekosystemu marketingowego. Dodatkowo po sukcesach 2022 jako najbardziej kreatywna agencja roku KTR, mając na koncie Grand Prix Effie, chcemy wykorzystywać kreatywność również w rozwiązaniach technologicznych. Musimy się nieustannie rozwijać. Dzięki połączeniu technologii i kreatywności, możliwe jest tworzenie jeszcze bardziej angażujących i ekscytujących doświadczeń konsumentów z marką. Zespół wyspecjalizowanych programistów i project managerów daje nam możliwość zadbania o jakość na każdym etapie procesu wdrożenia projektu. Jakość craftu nie tylko artystycznego, ale też technologicznego zawsze była i jest najwyższą wartością realizowanych przez nas projektów – komentuje Marcin Gaworski CEO & partner 180heartbeats + JUNG v MATT.
– Pomysł połączenia sił ze 180heartbeats + JvM pojawił się w trakcie kolejnej, udanej współpracy projektowej. Nasze wizje zbiegły się, a dzięki połączeniu kompetencji i płynących z tego korzyści, możemy realizować jeszcze większe, innowacyjne i ambitne projekty cyfrowe dla największych światowych firm, a wszystko pod wspólną marką, która jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych na rodzimym rynku. Zawsze podziwiałem heartbeatsów za kreatywność czy unikatową wrażliwość społeczną i artystyczną, tym bardziej cieszę się, że będziemy mogli wspólnymi siłami budować cyfrową przyszłość Agencji. Cała załoga STETTINER, z przyspieszonym biciem serca dołącza do 180 – komentuje Daniel Czapiewski CTO & Partner 180heartbeats + JUNG v MATT, który dołącza do grona executive partners team (zespół partnerów, który stanowią: Marcin Gaworski, Magdalena Kozanowska, Radosław Smorga, Kamil Caliński, Michał Sęk oraz Agnieszka Gozdek).
Połączenie sił 180heartbeats + JUNG v MATT oraz STETTINER nastąpiło na początku roku 2023.