Kampanie performance – od najprostszych rozwiązań po szczegółową personalizację. W jaki sposób personalizacja i optymalizacja wpływają na wyniki kampanii? Dlaczego warto monitorować ruch w serwisie i optymalizować jego efektywność? Czy na Facebooku można skutecznie pozyskiwać leady?
To tylko niektóre z zagadnień, które przybliżą eksperci 180heartbeats + JUNG v. MATT i zaproszeni goście. Zaprezentują też wybrane case studies kampanii reklamowych realizowanych w modelach efektywnościowych.
Zobacz również
Gośćmi specjalnymi konferencji będą Wolfgang Vogt, Managing Director w Netzeffekt (JUNG v. MATT) i Stefan Bruckmaier, Creative Director Performance w tejże agencji. Na przykładzie wybranych case’ów opowiedzą, jaką drogę przeszedł performance marketing od prostego zarządzania kampaniami po zaawansowaną personalizację.
Na konferencji obecni będą kluczowi klienci agencji 180 heartbeats + JUNG v. MATT. Wydarzenie jest więc okazją do wymiany doświadczeń różnych stron zaangażowanych w wykorzystywanie narzędzi performance marketingu.
Zwieńczeniem spotkania będzie panel dyskusyjny, w którym eksperci poszukają odpowiedzi na odwieczne pytanie marketera: czy skuteczniejsze w działaniach reklamowych są tanio kupione media, czy dobra kreacja. Jako panelista udział weźmie m.in. Tomasz Piątkowski, Dyrektor Zarządzający w GroupM Interaction.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Performance Marketing Dla Ludzi to nasza próba oswojenia tematu w kontekście efektywności mediów społecznościowych. Udowodnimy, że o performance marketingu można mówić z pasją. Wiemy, jak używać tego narzędzia, by serca Internautów biły szybciej – powiedział Marcin Gaworski, Dyrektor Zarządzający w 180heartbeats + JUNG v. MATT, który poprowadzi panel dyskusyjny.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Konferencja Performance Marketing Dla Ludzi odbędzie się 29 sierpnia, w Sztuki & Sztuczki (Warszawa, ul. Szpitalna 8). Rozpocznie się o godzinie 10:00 i potrwa ok. 3 godzin.
Na konferencję można zapisać się, wysyłając wiadomość do: [email protected].
Agenda konferencji:
10:00 – 11:10 – Wolfang Vogt i Stefan Bruckmaier, Netzeffekt (JUNG v. MATT), The development of Performance Marketing: from simple campaign management to sophisticated personalization
11:15 – 12:00 Agata Kłosowska, Senior Performance Analyst, 180heartbeats + JUNG v. MATT, Czy media społecznościowe przekładają się na efekty w offline? Optymalizacja i personalizacja aplikacji oraz kampanii a realizacja celów
12:00-12:10 – przerwa kawowa
12:15-13:00 – panel dyskusyjny z udziałem prelegentów i Tomasza Piątkowskiego z GroupM, prowadzi Marcin Gaworski (180heartbeats + JUNG v. MATT)