Celem działań prowadzonych przez najbliższe miesiące w Polsce i na kilku innych europejskich rynkach jest wzmocnienie wizerunku marki Dakea jako producenta okien dachowych najwyższej jakości. Marka jest dostępna w 12 krajach Europy – m.in. Wielkiej Brytanii, Polsce, Węgrzech, Czechach, Słowacji i Rumunii.
Altaterra wykorzystuje filmy od 180 podczas eventów z fachowcami z firm budowlanych i handlowcami oraz w kanałach social media. – Profesjonaliści znają się na swojej pracy – mówi Patryk Partyka marketing project & graphic team manager Altaterra Polska. – Nie wystarczy im znak jakości na stronie internetowej czy ulotce, szukają potwierdzenia. Dlatego stworzyliśmy Inside Dakea Quality, kampanię wideo w Internecie, gdzie film po filmie przedstawiliśmy od zaplecza produkcję okien dachowych Dakea, podkreślając przy tym ich jakość – m.in. o 20 lat gwarancji, czego nie oferuje żadna inna marka na rynku – podkreśla.
Zobacz również
Tegoroczna akcja adresowana do profesjonalistów jest już kolejnym projektem B2B, który agencja 180 realizuje dla marki Dakea – współpracują od 2012 roku.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce