Dominika Tymińska została senior account executive i dołączyła do zespołu pracującego dla marki GLO. W reklamie pracuje od ośmiu lat – ostatnio pracowała w Saatchi & Saatchi. Pierwsze kroki stawiała w eventach, potem zdobywała doświadczenie w koordynacji projektów digital marketing. Pracowała dla takich klientów jak: Allegro, Notino, BaByliss Paris, a także marek z branży FMCG.
Magdalena Gałaszewska jako account executive wzmocniła zespół obsługujący Google. Pracę w reklamie rozpoczęła pięć lat temu w agencji marketingowej Communication Unlimited, a potem przeszła do Grupy K2. Koordynowała projekty dla takich marek jak: Suzuki, Heineken, Dziki Sad, CEDC, Netflix, Orlen, Centrum Nauki Kopernik.
Zobacz również
Natomiast Agata Roszczyk jako account executive dołączyła do zespołu pracującego dla Red Bull MOBILE, nowego klienta agencji. W reklamie pracuje ponad 2,5 roku. Swoje pierwsze kroki w branży stawiała w McCann Worldgroup, gdzie zdobywała doświadczenie pracując dla takich klientów jak: KFC, Starbucks oraz Dr. Schaer. Wspólnie z zespołem agencji zrealizowała aktywację Borys, KFC’s biggest fan która została nagrodzona KTR i Innovation Award.
Dział client service 180heartbeats + JUNG v MATT liczy obecnie 9 osób. Jego prace koordynuje Magdalena Kozanowska, dyrektor zarządzająca.
Od lewej: Agata Roszczyk, Dominika Tymińska, Magdalena Gałaszewska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing