zdjęcie: instagram.com/tbhbyron
Byron Denton to 19-letni youtuber z Wielkiej Brytanii, który postanowił przeprowadzić pewien ciekawy eksperyment na Instagramie – postanowił przez tydzień udawać bogatego dzieciaka.
Zobacz również
Na jego profilu znalazły się na przykład zdjęcia podczas podróży luksusowym samolotem czy tuż po zakupach w butiku marki Louis Vuitton. Do eksperymentu zaczął też ubierać się odpowiednio „bogato” i dokumentować to na swoim profilu na Instagramie. Oczywiście każdy wpis zawierał wiele popularnych hashtagów oraz oznaczenia poszczególnych marek.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Co ciekawe, zdjęcie w samolocie czy przed butikiem znanego brandu tak naprawdę zostały przerobione w Photoshopie – osobą, która faktycznie pozowała przed witryną sklepu był amerykański aktor i piosenkarz Jaden Smith tylko, że z twarzą Dentona.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Przed eksperymentem jego zdjęcia miały niewiele ponad 2 tys. polubień. Natomiast fotografia, przedstawiająca youtubera sprzed sklepu marki Louis Vuitton zgarnęła ponad 8 tys. like’ów. Inne, utrzymane w „bogatej” oprawie zdjęcia zdobyły podobną ilość polubień.
Cały opis eksperymentu został przedstawiony w filmików na kanale youtubera. Nie trzeba chyba dodawać, że stało się ono już viralem.
PS
Pewien programista z Nowego Jorku stworzył w stu procentach zautomatyzowane konto na Instagramie, które zrobiło z niego influencera. Wszystko po to, by otrzymywać darmowe posiłki w restauracjach.
PS2
Ile prawdy jest w tym, że to, co jest droższe jest automatycznie lepsze? Sprawdził to sklep obuwniczy Payless, który w ramach eksperymentu przeobraził się w luksusowy butik.