Celem kampanii było zwrócenie uwagi Warszawiaków na temat obchodów oraz zapoznanie ich z wydarzeniami im towarzyszącymi, które przygotowało Muzeum Powstania Warszawskiego.
– Do kampanii postanowiliśmy wykorzystać popularny, prosty i zarazem bardzo bliski młodemu człowiekowi nośnik, jakim jest T-shirt. Chcielibyśmy zaangażować Warszawiaków w akcję społeczną, która będzie polegała na robieniu sobie i swoim bliskim fotografii w koszulkach ze znakiem Kotwicy Walczącej Polski. Za tło plakatów informacyjnych posłużył nam krajobraz współczesnej Warszawy, mówiąc tym samym, że nasze miasto się zmienia, a pamięć o Powstaniu pozostaje – mówi autor konceptu kampanii, Wojciech Staniewski.
Zobacz również
Kampania – siedem różnych kreacji, zostanie zrealizowana na nośnikach outdoor oraz w mediach społecznościowych – layout plakatów zachęca do hash tagowania swoich zdjęć poprzez #1944pl.
Z koncept kreatywny oraz projekty odpowiada warszawskie STUDIO2X2.
STUDIO2X2 wspólnie z Brand24 i Muzeum Powstania Warszawskiego przygotowało infografikę podsumowującą Obchody 69. Rocznicy Wybuchu Powstania Warszawskiego:
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing