#1944pl – Warszawiacy w kampanii promującej obchody rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego

15 lipca rusza kampania promująca obchody 69 rocznicy Powstania Warszawskiego. W tym roku twarzami kampanii zostali sami Warszawiacy.
O autorze
1 min czytania 2013-07-14

Celem kampanii było zwrócenie uwagi Warszawiaków na temat obchodów oraz zapoznanie ich z wydarzeniami im towarzyszącymi, które przygotowało Muzeum Powstania Warszawskiego.

– Do kampanii postanowiliśmy wykorzystać popularny, prosty i zarazem bardzo bliski młodemu człowiekowi nośnik, jakim jest T-shirt. Chcielibyśmy zaangażować Warszawiaków w akcję społeczną, która będzie polegała na robieniu sobie i swoim bliskim fotografii w koszulkach ze znakiem Kotwicy Walczącej Polski. Za tło plakatów informacyjnych posłużył nam krajobraz współczesnej Warszawy, mówiąc tym samym, że nasze miasto się zmienia, a pamięć o Powstaniu pozostaje – mówi autor konceptu kampanii, Wojciech Staniewski.

Kampania – siedem różnych kreacji, zostanie zrealizowana na nośnikach outdoor oraz w mediach społecznościowych – layout plakatów zachęca do hash tagowania swoich zdjęć poprzez #1944pl.

Z koncept kreatywny oraz projekty odpowiada warszawskie STUDIO2X2. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

STUDIO2X2 wspólnie z Brand24 i Muzeum Powstania Warszawskiego przygotowało infografikę podsumowującą Obchody 69. Rocznicy Wybuchu Powstania Warszawskiego:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się