Rola komunikacji kryzysowej znacznie wzrosła w ostatnich czasach. COVID-19, utrata wizerunku marki, błędy w przekazach… Według raportu Alert Media Communications 96% firm w związku z pandemią wprowadziło różnego rodzaju specjalne aktywności komunikacyjne, a 90% sztabów kryzysowych ma w swoim składzie specjalistę z zakresu komunikacji czy PR.
Jeśli czujesz, że nie jesteś wystarczająco dobrze przygotowany na kryzys i nie do końca wiesz, jak poradzić sobie z zagrożeniami reputacji Twojej marki – nie może Cię zabraknąć na 2. edycji Kongresu Komunikacji Kryzysowej.
Zobacz również
Już 8 grudnia br. weź udział w kongresie online i zdobądź konkretne narzędzia, które sprawią, że unikniesz kryzysu, a jeśli już on się pojawi, pozwolą skutecznie nim zarządzać:
- poznasz kulisy najgłośniejszych kryzysów wizerunkowych ostatnich miesięcy #aferametkowa Veclaim, #czajka Urząd M. St. Warszawa, #ęśąćż mBank S.A.
- dowiesz się, jak budować strategię komunikacji wewnętrznej, by uchronić firmę przed kryzysem i jak tworzyć plan kryzysowy
- sprawdzisz, jak powinna wyglądać sprawna współpraca ze sztabem kryzysowym
- dowiesz się, co zrobić, by w kryzysie mieć media po swojej stronie
- weźmiesz udział w treningu medialnym „jak dobrze zachować się przed kamerą w trudnych sytuacjach”
Swoją wiedzą i doświadczeniami podzielą się przedstawiciele:
- administracji publicznej: Ministerstwa Zdrowia i Urzędu m.st. Warszawy
- biznesu: PKN Orlen, PERN, Provident Polska, Profim – Grupa Flokk, mBank, Legii Warszawa, BNP Paribas Bank Polska
- najlepszych agencji specjalizujących się w komunikacji kryzysowej: ALERT MEDIA Communications, Lighthouse, Winstone
Chyba już nie masz wątpliwości – jeśli odpowiadasz za działania komunikacyjne w Twojej organizacji, nie może Cię zabraknąć na tym wydarzeniu!
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Szczegółowy program, lista prelegentów i rejestracja: www.pb.pl/
Słuchaj podcastu NowyMarketing