2. edycja Kongresu Komunikacji Kryzysowej już 8 grudnia

O autorze
1 min czytania 2020-10-16

Rola komunikacji kryzysowej znacznie wzrosła w ostatnich czasach. COVID-19, utrata wizerunku marki, błędy w przekazach… Według raportu Alert Media Communications 96% firm w związku z pandemią wprowadziło różnego rodzaju specjalne aktywności komunikacyjne, a 90% sztabów kryzysowych ma w swoim składzie specjalistę z zakresu komunikacji czy PR.

Jeśli czujesz, że nie jesteś wystarczająco dobrze przygotowany na kryzys i nie do końca wiesz, jak poradzić sobie z zagrożeniami reputacji Twojej marki – nie może Cię zabraknąć na 2. edycji Kongresu Komunikacji Kryzysowej.

Już 8 grudnia br. weź udział w kongresie online i zdobądź konkretne narzędzia, które sprawią, że unikniesz kryzysu, a jeśli już on się pojawi, pozwolą skutecznie nim zarządzać:

  • poznasz kulisy najgłośniejszych kryzysów wizerunkowych ostatnich miesięcy #aferametkowa Veclaim, #czajka Urząd M. St. Warszawa, #ęśąćż mBank S.A.
  • dowiesz się, jak budować strategię komunikacji wewnętrznej, by uchronić firmę przed kryzysem i jak tworzyć plan kryzysowy
  • sprawdzisz, jak powinna wyglądać sprawna współpraca ze sztabem kryzysowym
  • dowiesz się, co zrobić, by w kryzysie mieć media po swojej stronie
  • weźmiesz udział w treningu medialnym „jak dobrze zachować się przed kamerą w trudnych sytuacjach”

Swoją wiedzą i doświadczeniami podzielą się przedstawiciele:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • administracji publicznej: Ministerstwa Zdrowia i Urzędu m.st. Warszawy
  • biznesu: PKN Orlen, PERN, Provident Polska, Profim – Grupa Flokk, mBank, Legii Warszawa, BNP Paribas Bank Polska
  • najlepszych agencji specjalizujących się w komunikacji kryzysowej: ALERT MEDIA Communications, Lighthouse, Winstone

Chyba już nie masz wątpliwości – jeśli odpowiadasz za działania komunikacyjne w Twojej organizacji, nie może Cię zabraknąć na tym wydarzeniu!

Szczegółowy program, lista prelegentów i rejestracja: www.pb.pl/

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się