… Zarządu Infrastruktury Sportowej w Krakowie oraz Hutnika.
– Jestem bardzo szczęśliwy, że wreszcie możemy rozgrywać mecze na naszym stadionie. Oczywiście bardzo martwi mnie fakt wprowadzonych w dniu wczorajszym obostrzeń, co oznacza, że mecz ze Skrą rozegramy bez udziału publiczności. Szkoda, bo kibice po raz pierwszy w historii mogliby zobaczyć zmagania z trybuny ustawionej tuż przy linii bocznej boiska. Takiego komfortu przeżywania piłkarskich emocji na Suchych Stawach nie było – mówi Artur Trębacz, prezes Hutnika.
Zobacz również
W czwartek i piątek do członków stowarzyszenia, a także do klubów piłkarskich ze szczebla centralnego oraz przedstawicieli mediów i innych osób wspierających Hutnika dostarczone zostały piękne pamiątkowe zestawy breloków korkowych:
– Nasz wybór padł na korki, bo to w końcu w korkach po murawie biegają zawodnicy. Dość przewrotnie postawiliśmy jednak na nieco inne wydanie „korków”. W skład naszych zestawów wchodzi bowiem jedenaście korkowych breloków, z których każdy zawiera wizerunek jednego z zawodników. Ten wyjątkowy komplet ma uświetnić powrót Hutnika na poziom centralny po 18 latach. Stąd na brelokach znalazła się wyjściowa jedenastka ze zwycięskiego inauguracyjnego spotkania z GKS Katowice. Bardzo się cieszę, że przygotowanie zestawów zbiegło się z możliwością powrotu i gry na Suchych Stawach – wyjaśnia Marcin Kądziołka, specjalista ds. marketingu i PR Hutnika.
Breloki zapakowane są w eleganckie pudełka z herbem i limitowana ich ilość w przyszłym tygodniu trafi do sprzedaży w klubowym sklepie internetowym. Całość zestawów przygotowana została przez firmę Marxam Project. Do tej pory w Polsce tego typu oryginalne pamiątki ma w swojej kolekcji jedynie Lech Poznań. Jednak to Hutnik jest pierwszym klubem, który posiada zestawy z całą drużyną. Obecnie producent tych nietypowych breloków, wzorując się na Hutniczych, przygotowuje podobne zestawy dla jednego z najbardziej utytułowanych klubów w Portugalii.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing