Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

20 lat na rynku – DEM’a Promotion Polska

Lata 90. w Polsce to czas dynamicznego rozwoju kapitalizmu. Podążając za wzorcami z zachodu przedsiębiorcy zakładali swoje własne, często innowacyjne jak na tamte czasy, firmy. Część z nich nie przetrwała trudnych lat młodego kapitalizmu, lecz są na rynku przedsiębiorstwa, które podołały wyzwaniom.
O autorze
1 min czytania 2015-06-19

Jedną z takich firm jest obchodząca w tym roku 20-lecie istnienia agencja DEM’a Promotion Polska.

Agencja marketing services założona w czerwcu 1995 roku przez Mirosława Milewskiego od samego początku rozwijała się dynamicznie szukając nowych rozwiązań dla swoich klientów, aby zaspokoić ich rosnące oczekiwania. Pierwsze działania DEM’a Promotion Polska skupiały się głównie na akcjach promocyjnych z udziałem hostess i animacjach sprzedaży w powstających dopiero w Polsce marketach. – Nowość, którą wprowadziliśmy to szkolenia dla animatorek – mówi Mirosław Milewski Prezes Zarządu i założyciel DEM’a Promotion Polska. – Szkolenia realizowane przy udziale dobrych aktorów, którzy uczyli dziewczyny dykcji, zachowania, a także sposobów prowadzenia rozmów z klientami. Nasze animatorki dzięki temu potrafiły pracować z klientem – podkreśla.

 Jednak rynek w latach 90. wciąż się zmieniał, zatem gdy akcje promocyjne z udziałem hostess stawały się coraz mniej opłacalne, zmieniła się też agencja. – Kiedy zaczynaliśmy naszą działalność były prowadzone badania na temat skuteczności animacji sprzedaży. Ich wyniki były szokujące – tylko 7 na 100 Polaków odkładało na półkę produkt, który otrzymało od hostessy – opowiada prezes DEM’a Promotion Polska. – Rozwój wolnego rynku sprawił, że zwyczaje zakupowe zaczęły się zmieniać. I wtedy nastał nowy rozdział w historii BTL – merchandising.

DEM’a Promotion Polska od 20 lat stawia na nietuzinkowe i nowatorskie podejście do potrzeb klienta. – Jeden z najpiękniejszych projektów, które pamiętam to wprowadzenie na rynek Lipton Ice Tea – wspomina Mirosław Milewski. – To była zupełna nowość w branży. Zorganizowaliśmy serię nadmorskich eventów, gdzie najważniejsza była zabawa i kolory. Dziś aktywność agencji skupia się wokół merchandisingu, promocji sprzedaży, badań oraz wynajmu siły sprzedażowej (leasing sales force).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ale to nie wszystko – DEM’a Promotion Polska oprócz działalności stricte biznesowej organizuje lub bierze udział w licznych akcjach charytatywnych. Od dwóch lat jest organizatorem kampanii społecznej na rzecz zwierząt „Pięściarze bokserom i nie tylko”, w której uczestniczą znani polscy pięściarze. Wydaje również płyty, z których dochód przeznaczany jest na cele charytatywne, a w tym roku urządziła także I Bieg Konstanciński im. Piotra Nurowskiego. – Zakładając DEM’a Promotion Polska mówiłem, że albo będziemy najlepsi, albo nie będzie nas wcale. I tym mottem kierujemy się do dzisiaj – mówi Mirosław Milewski.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się