7 września rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa Agata Meble na promocję asortymentu dostępnego we wszystkich 16 salonach tej marki w Polsce. Przez kolejne 2 tygodnie (do 21 września) klienci będą mogli skorzystać z dwóch promocji: atrakcyjnych rabatów, nawet do 20 proc. albo nieoprocentowanego kredytu na meble, spłacanego w 20 ratach.
Elementem promocji jest także obniżka cen na wybrane produkty, będące twarzami kampanii:
Zobacz również
- Narożnik Franco – cena w okresie promocji 1680,00 zł (cena poza promocją 2499,00 zł),
- Sypialnia Julietta – cena w okresie promocji 1380,00 zł (cena poza promocją 2186,00 zł),
- Koc mikrofibra 130x160cm – cena w okresie promocji 14,90 zł (cena poza promocją 29,90 zł).
Promocja „20 rat 0 proc. albo rabaty do 20 proc.” jest komunikowana przez oficjalną stronę internetową www.agatameble.pl, bezpośrednio w sklepach oraz w mediach. W telewizji emitowane są spoty 15 i 30 sekundowe, które oprócz założeń promocji, prezentują produkty, które są twarzami kampanii. Reklama w telewizji wsparta jest emisją spotów w ogólnopolskich rozgłośniach radiowych oraz w Internecie.
Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja OPUS B z Krakowa. Planowanie mediów i zakup telewizji realizuje dom mediowy: Havas Media.
![Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/03/wypelnij-ankiete-142x0-c-default.jpg)
Playbook NM #2: Cross-border e-commerce. Dołącz do gry! [ZAPOWIEDŹ]