TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

2000+ na drugą żonę i kosmodrom na Miejskiej? ViperPrint wydrukuje wszystkie obietnice

2000+ na drugą żonę i kosmodrom na Miejskiej? ViperPrint wydrukuje wszystkie obietnice
2000+ na drugą żonę, kosmodrom na Miejskiej, zmniejszenie ceny za alkohol – na słupach ogłoszeniowych w Warszawie pojawiły się plakaty wyborcze z obietnicami bez pokrycia składanymi przez Janusza Nosacza, Mirosława Pierdasa i Wacława Boskiego.
O autorze
1 min czytania 2018-09-13

W związku z nadchodzącymi wyborami samorządowymi niebawem zaleje nas fala materiałów wyborczych. Janusz Nosacz, Wacław Boski, Grażyna Mocna i Mirosław Pierdas na plakatach obiecują m.in. 2000+ na drugą żonę i wybudowanie kosmodromu na Miejskiej. Za pomocą takich ogłoszeń drukarnia ViperPrint pokazuje, że kwestia #drukuobietnic bez pokrycia dotyczy kandydatów ze wszystkich stron świata polityki i że w ramach swoich usług wydrukuje wszystkie obietnice. 

O akcji #drukobietnic opowiada Piotr Charaputa, koordynator ds. e-commerce w ViperPrint. 

– Pomysł zrodził się w wyniku burzy mózgów podczas spotkania działu marketingu. W naszej firmie panuje dość luźna atmosfera, a prezes jest otwarty na szalone pomysły. Staramy się więc do kampanii podchodzić z uśmiechem, jeśli to możliwe.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wystarczy wspomnieć choćby naszą akcję #szalonyprezes sprzed paru lat.

W przypadku kampanii #drukobietnic postawiliśmy na plakaty, bo wydawał nam się on idealnym nośnikiem. Wbrew pozorom jest to nadal świetna forma reklamy, a przed wyborami zainteresowanie nim wyraźnie rośnie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Poprzez druk materiałów nasza drukarnia ViperPrint „uczestniczyła” już w wielu kampaniach wyborczych kandydatów ze wszystkich środowisk politycznych, począwszy od 2002 roku. W pracy stykamy się więc z tysiącami haseł i obietnic wyborczych. Część z nich podsunęła nam ten pomysł.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Postawiliśmy więc w tym roku na taką formułę, choć zdajemy sobie sprawę, że jest dosyć kontrowersyjna. Naszymi założeniami były zaprezentowanie naszych produktów wyborczych i wzrost zainteresowania naszą marką. Liczyliśmy jednak również na oddźwięk społeczny tej kampanii. Papier – wiadomo – jest cierpliwy, wyborcy nie. Nie chcielibyśmy być utożsamiani z jednym środowiskiem politycznym, ponieważ zauważamy, że kwestia #drukuobietnic bez pokrycia dotyczy kandydatów ze wszystkich stron świata polityki. Na szczęście drukujemy też realne, ciekawe i inspirujące obietnice. Mamy nadzieję, że podczas tegorocznych wyborów tych ostatnich będziemy drukować najwięcej.

Wydrukowaliśmy jak do tej pory ok. 5000 plakatów. Ukazały się one w Warszawie, a w trakcie realizacji jest też kampania w kilku innych dużych miastach w Polsce. Cała akcja jest oczywiście wspierana przez nasze social media i zdaje się, że żyje już tam trochę własnym życiem. Utworzona została też strona drukobietnic.pl zawierająca treści „okołowyborcze” – mówi Piotr Charaputa, koordynator ds. e-commerce w ViperPrint.

PS

Pozostając w temacie wyborów samorządowych, o czym powinno się pamiętać, projektując materiały wyborcze?