Aby wziąć w niej udział w loterii, trzeba kupić jeden z trzech wariantów Desperadosa w opakowaniu promocyjnym i kod spod kapsla lub zawleczki puszki wpisać na stronie www.promo.desperados.com. Każdy kod to szansa na kasę. Codziennie do wygrania jest jedna nagroda o wartości 2000 zł, 20 nagród po 100 zł i 30 nagród po 50 zł. Losowanie odbywa się każdego dnia do końca czerwca, czyli przez 91 dni. Po zarejestrowaniu kodu jego właściciel otrzyma dostęp do indywidualnego profilu użytkownika, na którym będzie mógł śledzić wyniki losowania i dowiedzieć się o wygranej.
Loterię promocyjną wspierać będą działania w punktach sprzedaży orz kampania digitalowa i komunikacja w social mediach. Powróci m.in. znany z ubiegłorocznej akcji „1000 złoty na głupoty” Pan Tysiak. W tym roku Desperados podwaja stawkę i w Polskę wyruszy dwóch Panów Tysiaków, którzy inspirować będą do kreatywnego wydawania wygranych pieniędzy.
Zobacz również
Pomysł i kreacja kampanii – agencja Good. Za działania digitalowe i social media odpowiada agencja K2, a za komunikację PR – agencja Roots PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Vest.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing