#2018Wrapped: Spotify prezentuje najdziwniejsze muzyczne zwyczaje słuchaczy w 2018 roku

#2018Wrapped: Spotify prezentuje najdziwniejsze muzyczne zwyczaje słuchaczy w 2018 roku
Spotify zaprezentował swoją coroczną kampanię Wrapped, podsumowującą mijający rok, w której przedstawia najdziwniejsze muzyczne nawyki swoich użytkowników.
O autorze
0 min czytania 2018-12-04

Już od dwóch lat na początku grudnia Spotify prezentuje kampanię podsumowującą mijający rok. Platforma nie tylko daje możliwość każdemu użytkownikowi sprawdzenia, jakie utwory muzyczne były przez niego najczęściej słuchane w całym roku, ale również publikuje serię najdziwniejszych muzycznych nawyków swoich słuchaczy z 2018 roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

W tym roku minęło dokładnie 10 lat od kiedy Spotify stało się dostępne dla fanów – od tamtej pory odkrywanie nowej muzyki oraz artystów, już nie jest takie samo.

PS2

A tu podsumowanie 2017 roku przez Spotify.