Już od dwóch lat na początku grudnia Spotify prezentuje kampanię podsumowującą mijający rok. Platforma nie tylko daje możliwość każdemu użytkownikowi sprawdzenia, jakie utwory muzyczne były przez niego najczęściej słuchane w całym roku, ale również publikuje serię najdziwniejszych muzycznych nawyków swoich słuchaczy z 2018 roku.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
W tym roku minęło dokładnie 10 lat od kiedy Spotify stało się dostępne dla fanów – od tamtej pory odkrywanie nowej muzyki oraz artystów, już nie jest takie samo.
PS2
A tu podsumowanie 2017 roku przez Spotify.