Obecnie w Polsce funkcjonuje 86 sklepów MediaMarkt z szeroką i atrakcyjną ofertą najnowszej elektroniki użytkowej. Kanały sprzedaży obu sieci zostały zintegrowane pod marką MediaMarkt. Sieć przejęła i realizuje wszystkie zobowiązania wobec klientów Saturna dotyczące zakupionych wcześniej towarów oraz usług.
– MediaMarkt od 20 lat cieszy się zaufaniem polskich konsumentów. Naszą ugruntowaną pozycję na rynku umacniamy dzięki temu, że maksymalnie koncentrujemy się na potrzebach klientów i zapewniamy im coraz lepsze doświadczenia zakupowe. Działając pod jedną silną marką możemy jeszcze efektywniej realizować założone cele. – podkreśla Marcin Rosati, Prezes Zarządu MediaMarktSaturn Polska.
Zobacz również
MediaMarkt konsekwentnie realizuje strategię rozwoju wielokanałowego, starając się dotrzeć do jak najszerszego grona konsumentów. W październiku br. sieć powiększy się o kolejny sklep stacjonarny, który zostanie uruchomiony w nowej katowickiej Galerii Libero.