24/7Communication wzmacnia kompetencje w obszarze social media i produkcji

Z dwoma nowymi osobami na kluczowych stanowiskach oraz inwestycją w otwarcie nowego działu produkcji oraz video, 24/7Communication wzmacnia kompetencje w obszarze komunikacji content marketingowej.
O autorze
1 min czytania 2016-06-17

Paweł Lipiec (wcześniej agencja VML) dołączył do zespołu agencji na stanowisku Szefa Działu Social Media. Razem z grupą social media managerów oraz zespołem kreatywnym będzie odpowiedzialny za dalszy rozwój agencji w tym obszarze. Lipiec, od blisko 10 lat aktywnie bierze udział w życiu polskiej blogosfery i świecie marketingu. Odpowiedzialny za prowadzenie i koordynację działań z influencerami, wyznacza najnowsze kierunki w nowoczesnym public relations. Bogate doświadczenie pozwala mu na całościowe spojrzenie na strategię marek i właściwe dopasowanie działań w ramach komunikacji zintegrowanej.

Paweł Lach (wcześniej agencja Communication Unlimited) został Szefem Działu Produkcji, odpowiedzialnym za kreację graficzną, digital, video oraz realizacje programistyczne.

Kasjan Borkowski (wcześniej agencja MindShare) dołączył do 24/7Communication jako producent foto i wideo. Kasjan jest absolwentem Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera in Łodzi, doświadczonym producentem, który łączy umiejętności artystyczne z komercyjnymi potrzebami klientów.

Nowe inwestycje 24/7Communication w obszarze komunikacji w nowych mediach odzwierciedlają zarówno aktualne trendy i zapotrzebowania klientów jak i wysokie umiejętności agencji w obszarze “storytellingu/tworzenia kreatywnego contentu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dirk Aarts, partner zarządzający agencji komentuje: „Nieprzerwanie od 16 lat poprzez autentyczną, wiarygodną i transparentną komunikację, angażujemy interesariuszy w dialog z markami naszych klientów. Kreujemy treści, które angażują ludzi i budują reputację. I chociaż PR jako taki i procesy komunikacyjne nie przeszły znaczących zmian w ostatnich latach – kanały i narzędzia rozwinęły się, stąd w zespole agencji ludzie z nowymi i specjalistycznymi umiejętnościami.

Słuchaj podcastu NowyMarketing