…ich biznes. Wszystko, co robimy, służy temu, żeby konsumenci, nasz najsroższy juror, nie przeszli obojętnie wobec naszej komunikacji. Jeśli się przy niej chociaż na chwilę nie zatrzymają, nie zwróci ona ich uwagi, to nagroda w żadnym konkursie kreatywnym tego nie zrekompensuje. Jak stwierdził David Ogilvy „We sell or else”” – mówi Zuzanna Warowna-Toruńska, dyr. zarządzająca Grupy Ogilvy.
Grupa Ogilvy składa się z kilku spółek: Ogilvy & Mather (agencja reklamowa full service), Ogilvy Brand Consulting (doradztwo strategiczne), Ogilvy PR (agencja PR) i Redworks (dom produkcyjny).
Zobacz również
„Taka struktura Grupy pozwala idealnie korzystać z synergii – klienci mogą, ale nie muszą, współpracować z więcej niż jedną spółką, my wewnętrznie i tak się wzajemnie wspieramy. Nie wierzę w sztuczne podziały, które powodują tylko dezorientację, dlatego mamy takie 4 spółki, których specjalizacje nie pozostawiają wątpliwości co do ich zadań. Nasze działania są spójne z tym, co jakiś czas temu ogłosił John Seifert, nasz globalny prezes i CEO – nie mamy już w Polsce takich agencji jak Ogilvy One czy Ogilvy Interactive, a ich kompetencje rozwijamy w Ogilvy & Mather. Nie zamierzamy na razie niczego w tej strukturze zmieniać – rozwój tego, co mamy, jest dla nas najważniejszy i efekty ubiegłego roku pokazują, że pomysł się sprawdza” dodaje Warowna-Toruńska.
Agencja Ogilvy & Mather jest autorem takich kampanii jak „Obi tak to robi”, „LOT. Jesteś pod dobrymi skrzydłami”, „Saturn. Myśl technologicznie” czy „Żywiec. Chce się Ż”. Była odpowiedzialna za launch wielu marek, w tym nju mobile, Kropli Beskidu i Liberty Direct.
Grupa jest laureatem wielu konkursów, lokalnych i międzynarodowych (Effie, KTR, Cannes Lions, Golden Drum, Mixx Awards, Sabre Awards, Złote Spinacze). Jest członkiem stowarzyszeń branżowych (SAR, IAB, ZFPR).
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing