TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

25 lat Vobis na polskim rynku. Marka prezentuje nową identyfikację wizualną

Marka Vobis, specjalizująca się w sprzedaży komputerów, urządzeń mobilnych, a także sprzętu RTV i AGD, przeszła właśnie rebranding.
O autorze
1 min czytania 2017-08-16

Zmienione logo marki i layout sklepu internetowego podkreślają kluczowe dla Vobis wartości, jakimi są nowoczesność, prostota i nastawienie na satysfakcję klienta. Odświeżenie wizerunku jest również częścią nowej strategii sprzedaży Vobis.

Nowe logo marki Vobis wpisuje się w najnowsze trendy w budowaniu identyfikacji wizualnej. Główny akcent stylistyczny stanowi teraz wyróżniona czerwono-fioletowym gradientem litera „V”. Kolor czerwony symbolizuje aktywność i energię, z kolei barwy – ciemnofioletowa to wiedza, wysoka jakość i ambicja, a jasnofioletowa przywołuje na myśl elegancję oraz kreatywność. W nowym logotypie dostrzeżemy również biel, będącą wyrazem optymizmu, prostoty i klarowności. Widoczną zmianą w logo jest także zastosowanie bezszeryfowej i zaokrąglonej czcionki, która nadaje mu nowoczesny, oryginalny charakter oraz symbolizuje otwartość na dialog z klientem. – Uznaliśmy, że 25. urodziny to idealna okazja, by zaprezentować naszym klientom zmiany wizerunkowe. Nowe logo marki i layout sklepu internetowego podkreślają kluczowe dla nas wartości, jakimi są nowoczesność, prostota i nastawienie na satysfakcję klienta. Akcent kolorystyczny i kształt litery „V” to z kolei nawiązanie do jednego z pierwszych logotypów marki, używanego w latach intensywnego rozwoju firmy – mówi Łukasz Dybka, dyrektor działu e-commerce i sprzedaży detalicznej w kanale Vobis.

Zmianie ulega również layout strony internetowej sklepu Vobis.pl. Ponieważ e-commerce stanowi obecnie ważny aspekt działalności marki, przy jej nowym projekcie postawiono na przejrzystość i maksymalne uproszczenie, aby m.in. ułatwić klientom nawigację po sklepie. – Nowa identyfikacja wizualna pozwoli na ujednolicenie wizerunku w sferze online (sklep internetowy) i offline (sklepy partnerskie). Wpisuje się to we wdrażaną właśnie w Vobis strategię sprzedaży omnichannel. Połączenie kanałów sprzedaży to jeden z najważniejszych trendów na polskim rynku e-commerce, a spójna identyfikacja wizualna jest jego podstawą. Zmiany wizerunkowe klienci będą mogli więc zobaczyć również w sklepach partnerskich, skupionych w sieci Vobis Partner – mówi Łukasz Dybka z Vobis.

Dopełnieniem zmian jest kampania urodzinowa organizowana przez markę pt. „25 lat z Vobis”. W trakcie jej trwania, Vobis wraz z takimi markami jak m.in. Samsung, Apple, Microsoft, Lenovo, Asus, Epson, Nokia, Fellowes, Braun czy Zelmer, organizuje konkurs dla swoich klientów. Przez dwa tygodnie będą oni mogli nabyć wybrane produkty z oferty topowych producentów w konkurencyjnej, urodzinowej cenie 25 zł. Rozpoczęcie konkursu zaplanowane jest na 16 sierpnia br., a szczegółowe informacje na jego temat dostępne będą na www.vobis.pl oraz w kanale Facebook marki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj