Wydarzenie odbyło się na sopockiej plaży przed Grand Hotelem, gdzie stanęła hala namiotowa o łącznej powierzchni 5000 mkw. Galę 25-lecia podzielono na dwa dni, w trakcie których na uczestników czekał szereg atrakcji i występy gwiazd.
Zobacz również
Pierwszego dnia Gali, 17 maja, w wieczornym evencie wzięło udział 2100 pracowników i kontrahentów Rossman. Kolacja bankietowa została zakończona występem największych gwiazd polskiej muzyki rozrywkowej. Kolejny dzień wydarzenia został w całości zaplanowany dla pracowników. W ciągu dnia mogli skorzystać z takich atrakcji, jak spektakl w Teatrze Szekspirowskim, rejs katamaranem, Teatr Improwizowany w Operze Leśnej, czy zwiedzanie muzeum CSW oraz Muzeum II Wojny Światowej. Z atrakcji skorzystało ponad 1400 pracowników marki Rossmann. Na zakończenie dnia odbyła się uroczysta, zasiadana kolacja, którą zwieńczyły koncerty Margaret, Video i Oddziału Zamkniętego.
Agencja endorfina events odpowiadała za realizację wydarzenia, w tym za przygotowanie konceptu kreatywnego, uzyskanie pozwoleń, prace montażowe oraz koncepcyjne, booking gwiazd i organizację transportów, a także przygotowanie i koordynację dwudniowego wydarzenia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing