W Polsce m.in. Amrest – skupiający takie marki jak KFC, Pizza Hut czy Starbucks. Zatrudnienie w spółce wzrosło z 60 osób w grudniu 2015 do 250 osób w listopadzie 2016 roku. Celem dla spółki na 2017 rok jest podwojenie przychodów kolejny raz i umacnianie pozycji lidera w segmencie marketing automation w Europie.
Ponad połowa z przychodów spółki jest realizowana na rynkach zagranicznych. A wśród nowej sprzedaży eksport stanowi prawie 70%. Sklepy internetowe i firmy B2C stanowią 80% klientów spółki i dlatego SALESmanago oferuje wyspecjalizowany zestaw narzędzi wspierających zwiększanie sprzedaży.
Zobacz również
Zamykamy kolejny fantastyczny rok w SALESmanago. Udało się znacznie wzmocnić naszą pozycję w Europie i coraz więcej wiemy o tym jak skutecznie skalować nasz biznes. Na przyszły rok chcemy aby nasze przychody osiągnęły poziom ok 50-60 mln zł. Równolegle pracujemy nad kolejną rundą finansowania, co może znacząco zmienić perspektywę dla dalszego rozwoju spółki. – mówi Grzegorz Błażewicz – Prezes Zarządu i Założyciel SALESmanago Marketing Automation. – Pamiętajmy jednak, że o sukcesie spółki stanowi nie tylko technologia, ale przede wszystkim wyjątkowi ludzie pracujący na rzecz SALESmanago.
W październiku ranking Deloitte Technology Fast 50 Central Europe 2016 uznał SALESmanago Marketing Automation za 4. najszybciej rozwijającą się firmę w Polsce i 11. w Europie Centralnej. Z kolei w grudniu firma znalazła się na liście top 500 najszybciej rozwijających się firm całego regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka), plasując się na 104 pozycji.
W globalnym rankingu systemów klasy marketing automation GetApp firmy Gartner, SALESmanago plasuje się na 3 miejscu wyprzedzając globalne systemy takie jak Marketo czy Pardot.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
W 2016 roku platforma Marketing Automation pozyskała 25 milionów złotych finansowania od 3TS Capital Partners. Środki przeznaczone zostały na badania i rozwój produktowy oraz silną ekspansję zagraniczną. W październiku, celem intensyfikacji działań na rynkach niemieckojęzycznych, firma założyła spółkę zależną SALESmanago GMBH z siedzibą w Berlinie, która zatrudnia kilka osób.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W 2016 roku SALESmanago wprowadziło na rynek szereg unikalnych funkcjonalności dla działów marketingu w sklepach internetowych i firmach B2C takich jak: chatboty z silnikami sztucznej inteligencji do automatycznego prowadzenia procesu sprzedażowego online, integrację z Facebook Ads, czy unikalny na światową skalę moduł automatyzacji RFM, w oparciu o który firma rozwija własną koncepcję marketingową o nazwie Customer Value Marketing.
SALESmanago jest sponsorem grup młodzieżowych piłki ręcznej w Pałacu Młodzieży Tarnów, młodzieżowej szkółki piłkarskiej Polonia Kraków oraz aktywnie wspiera fundację Piękne Anioły.
W listopadzie 2016 roku PWN wydał pierwszą w Polsce publikację pt. Rewolucja z Marketing Automation autorstwa i pod redakcją Grzegorza Błażewicza.