2b design promuje Polskę w Hannoverze i Astanie

Promocja Polski na arenie międzynarodowej wkracza na nową drogę. W stolicy Kazachstanu – Astanie, w od 10 czerwca do 10 września, trwają międzynarodowe targi Expo 2017. Motywem przewodnim wydarzenia jest „Energia przyszłości”.
O autorze
1 min czytania 2017-07-21

Za udział Polski w tym wydarzeniu odpowiedzialna jest Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Ministerstwo Rozwoju, z którymi od dłuższego czasu współpracujemy.

Agencja 2b design, w ramach współpracy z PARP oraz Ministerstwem Rozwoju, stworzyła identyfikacje wizualną Polski na Targi Nowoczesnych Technologii Hannover Messe 2017. 2b design jest pomysłodawcą m.in. upominków dla gości VIP – przypinek oraz spinek do mankietów. Obecnie towarzyszą też one Polsce na wystawach Expo w Astanie. Motywem przewodnim jest słynny k-dron, symbolizujący kreatywnośd i innowacyjnośd Polski.

Już podczas Hannover Messe 2017 nasze prace były bardzo dobrze odebrane. Podczas uroczystego otwarcia polskiego stanowiska zostały one wręczone kanclerz Niemiec Angeli Merkel oraz polskiej premier Beacie Szydło.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

2b design we współpracy z PARP, była odpowiedzialna za przygotowanie całościowej komunikacji reklamowej i informacyjnej tego wydarzenia. W zasie tworzenia identyfikacji, zaproponowaliśmy kreatywne, użyteczne oraz nawiązujące do symbolu kampanii, podarunki dla VIP-ów. Tak właśnie powstały – przypinki oraz spinki do mankietów z motywem k-dronu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing