TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

30-lecie IAA – nowy system identyfikacji wizualnej od Communication Unlimited

Agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited rozszerza współpracę z Międzynarodowym Stowarzyszeniem Reklamy (IAA). Okazją jest 30-lecie IAA Polska.
O autorze
1 min czytania 2023-03-13

Obchodząca w tym roku 30-lecie istnienia IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy to jedyna organizacja w kraju, która skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej: z mediów, agencji oraz reklamodawców z rozmaitych branż. Misją IAA Polska jest kształtowanie zrównoważonego rozwoju rynku komunikacji marketingowej – z poszanowaniem zasad etycznych. Kluczowe wartości dla IAA Polska to transparencja, inkluzywność i współpraca, a przede wszystkim dialog z partnerami zewnętrznymi, ale też wewnątrz branży.

Z okazji 30-lecia IAA Polska, Communication Unlimited przygotowało jubileuszowe logo oraz opracowało cały system identyfikacji – projekty wizytówek, akcydensów, czy KV do komunikacji w kanałach social mediowych.

To nie pierwsza współpraca Communication Unlimited z IAA. W 2019 roku agencja przygotowała dla IAA Global światową kampanię promującą rolę marek „Why Brands Matter”. Premiera kampanii miała miejsce podczas wirtualnej konferencji IAA „Creativity 4 Better” w Bukareszcie, a była obecna na billboardach, w mediach tradycyjnych oraz kanałach social media w krajach Europy, w Stanach Zjednoczonych, Azji i Australii.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj