Obchodząca w tym roku 30-lecie istnienia IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy to jedyna organizacja w kraju, która skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej: z mediów, agencji oraz reklamodawców z rozmaitych branż. Misją IAA Polska jest kształtowanie zrównoważonego rozwoju rynku komunikacji marketingowej – z poszanowaniem zasad etycznych. Kluczowe wartości dla IAA Polska to transparencja, inkluzywność i współpraca, a przede wszystkim dialog z partnerami zewnętrznymi, ale też wewnątrz branży.
Z okazji 30-lecia IAA Polska, Communication Unlimited przygotowało jubileuszowe logo oraz opracowało cały system identyfikacji – projekty wizytówek, akcydensów, czy KV do komunikacji w kanałach social mediowych.
Zobacz również
To nie pierwsza współpraca Communication Unlimited z IAA. W 2019 roku agencja przygotowała dla IAA Global światową kampanię promującą rolę marek „Why Brands Matter”. Premiera kampanii miała miejsce podczas wirtualnej konferencji IAA „Creativity 4 Better” w Bukareszcie, a była obecna na billboardach, w mediach tradycyjnych oraz kanałach social media w krajach Europy, w Stanach Zjednoczonych, Azji i Australii.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]