W sierpniu studio projektowe 370 Studio Concept & Design oraz warszawska agencja kreatywna Od kuchni podjęły współpracę. W ramach wspólnych działań będą realizować projekty z zakresu projektowania wnętrz lokali, a także obsługi marketingowej i komunikacyjnej marek z sektora food, HoReCa oraz lifestyle. W ten sposób firmy mogą oferować klientom kompleksowe tworzenie nowych miejsc i brandów na kulinarnej mapie Polski i nie tylko.
370 Studio x Od kuchni
Współpraca studia projektowego 370 Studio oraz agencji Od kuchni opiera się na realizacji wielopłaszczyznowych projektów, które będą łączyć ze sobą elementy designu, komunikacji wizualnej, marketingu oraz brandingu. Dzięki doświadczeniu obu firm projekt, wdrożenie i obsługa nowych lub istniejących już marek z sektora food, HoReCa czy lifestyle będą odbywały się w sposób spójny i bez podwykonawców. Studio projektowe odpowiedzialne będzie za projekty wnętrz tworzonych przestrzeni, a agencja kreatywna zajmie się tworzeniem strategii, a także komunikacją w social mediach, działaniami PR, produkcją contentu foto czy wideo. Firmy będą działać na podstawie wspólnie opracowanej zintegrowanej strategii komunikacyjnej i wizualnej.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Niezmiernie cieszymy się, że mamy okazję współpracować z tak doświadczonymi specjalistami. Wierzymy, że nasze wspólne działania zaowocują nową jakością w branży kreatywnej i projektowej. Kompleksowa obsługa naszych Klientów to coś, do czego dążymy od początku naszej działalności jako agencja. Zależy nam na zaoszczędzeniu czasu naszych Klientów oraz minimalizowaniu kosztów. Teraz, dzięki współpracy z 370 Studio, możemy realizować to na jeszcze większą skalę – mówi Magdalena Malutko, CEO agencji Od kuchni.
Połączenie usług z zakresu architektury, projektowania oraz reklamy, promocji i komunikacji to innowacyjne podejście, dające znacznie większe możliwości – bez podejmowania współpracy z pośrednikami czy podwykonawcami. Klienci 370 Studio oraz agencji Od kuchni nie tylko otrzymają spójną, nowatorską strategię, ale także holistyczne wsparcie i doradztwo zespołu doświadczonych specjalistów. Niekonwencjonalne rozwiązania, dbałość o detale i działanie wielopłaszczyznowe to elementy, które wyróżniają usługi oferowane przez współpracujące ze sobą firmy.
Działalność 370 Studio oparta jest na wieloletnim doświadczeniu naszego zespołu. Dzięki wiedzy, otwartemu umysłowi i nieszablonowym rozwiązaniom udało nam się wspólnie stworzyć projekty, które zostały wielokrotnie docenione przez ekspertów w Polsce i na świecie. Dziś, współpracując z agencją Od kuchni, możemy zrobić kolejny krok naprzód, który w przyszłości z pewnością zaowocuje kolejnymi inspirującymi realizacjami – komentuje Katarzyna Westrych-Pavy ze studia projektowego 370 Studio.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Twórcami i współwłaścicielami biura 370 Studio Concept & Design są: Katarzyna Westrych-Pavy, Anna Śliwka i Michał Miszkurka. Jak podkreślają:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Tworząc naszą pracownię, chcieliśmy zaoferować usługi, których jeszcze nie było do tej pory na rynku – coś, co nazwaliśmy Space Brandingiem. Pragnęliśmy tworzyć lokale, w których wnętrza oraz identyfikacja wizualna wychodzą spod jednej ręki i są ze sobą spójne na wielu poziomach. Za ten pomysł oraz konsekwentną jego realizację zostaliśmy nagrodzeni przez BRIEF nagrodą dla Najbardziej Kreatywnych w Biznesie. Gdy poznaliśmy agencję kreatywną Od kuchni, od razu wiedzieliśmy, że będzie właściwym partnerem do budowania jeszcze bardziej kompleksowej, profesjonalnej i wielowymiarowej usługi.
Obie firmy podkreślają, że pierwsze efekty współpracy poznamy już niedługo. Współpraca między 370 Studio Concept & Design oraz agencją kreatywną Od kuchni rozpoczęła się w sierpniu 2022 roku. Firmy nie podają informacji, na jak długo podpisano umowę.