Akcja „Nakarm psa z Tablicą” miłośnikom zwierząt znana jest już bardzo dobrze od kilku lat. W okresie przedświątecznym serwis ogłoszeń lokalnych, na specjalnie w tym celu stworzonej stronie prowadzi wirtualne dokarmianie psów. W ubiegłym roku w akcje zaangażowało się 50 tys. internautów.
– Nasza akcja udowadnia, że Polakom nie jest obojętny los porzuconych zwierząt, trzeba im tylko dać okazję do działania. Do tej pory, w trakcie trzech edycji nakarmiliśmy 260 psów z dziesięciu schronisk, do których trafiło już blisko 7 ton karmy – mówi Przemek Klemczak z serwisu Tablica.pl, organizatora akcji. Zapełnienie psich misek to jednak nie wszystko. Głównym celem „Nakarm psa z Tablicą” jest zwrócenie uwagi Polaków na problem bezdomności zwierząt i propagowanie adopcji.
Zobacz również
– Internet okazał się doskonałym miejscem do poszukiwania domu dla podopiecznych schronisk. Osoba odwiedzająca naszą stronę internetową może zobaczyć zdjęcie zwierzaka, zapoznać się z jego historią oraz skontaktować się ze schroniskiem, jeśli pies skradnie jej serce. Tylko podczas ubiegłorocznej akcji w ten sposób nowych właścicieli znalazło 20 psów – dodaje.
Mechanizm akcji jest bardzo prosty i pozwala każdemu chętnemu włączyć się do pomocy. Aby wziąć udział w wirtualnym dokarmianiu, wystarczy wejść na stronę tablica.pl/nakarm-psa/ i wybrać jednego z 60 psów z przytuliska w Słupsku lub Elblągu, któremu chcemy pomóc. Codzienne klikanie w przycisk na jego ogłoszeniu – aż do zapełnienia wirtualnej kości – sprawi, że do jednego czworonoga trafi worek karmy, czyli łącznie co najmniej 1,5 tony pożywienia. Ale uwaga: na przycisk można kliknąć tylko raz dziennie. Dlatego warto zachęcać swoich znajomych do udziału w akcji, zwłaszcza, że początkowa liczba 60 psów może ulec zmianie, gdy miejsce nakarmionych zwierząt zajmą następne.
Schroniska chętnie przyjmą także wszystko to, czym w okresie zimowym można ocieplić boksy (koce, ręczniki, kołdry, słomę) a także używane klatki, transportery dla mniejszych zwierząt, zabawki.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Akcja potrwa do 18 grudnia, tak aby psy mogły dostać karmę jeszcze przed Świętami. Akcji partneruje Ogólnopolskie Towarzystwo Ochrony nad Zwierzętami „Animals” oraz regionalne media: Głos Pomorza, Dziennik Elbląski oraz Radio Olsztyn. Pomoc zaoferowała także drużyna futbolu amerykańskiego Griffons Słupsk, która – dosłownie – na swoje barki weźmie rozładunek karmy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing