Ilustrator Day to pierwsza aktywacja tego typu na polskim Instagramie. Zaangażowało się w nią ponad 45 tysięcy osób! Aktywacja trwała przez cały dzień, od 9:00 do 20:00. Inspiracją do jej stworzenia była narracja alternatywna, w której to ludzie decydują, jak mają potoczyć się dalsze losy bohatera. Do tej pory tego typu realizacje znane są głównie z seriali i reality show.
W tym przypadku główną rolę zagrała ilustratorka Renata Krawczyk, której prace można określić mianem magicznego realizmu. Jej styl, w którym często pojawiają się motywy roślinne, świetnie zgrał się z kolekcją Bohemian, łączącą styl boho z modnymi, zwierzęcymi wzorami. Rzeczy z kolekcji, która stanowiła tło całej akcji są aktualnie dostępne w sprzedaży w sklepie online marki.
Zobacz również
Przed obserwatorami było pięć wyborów, m.in. od jakiego głównego motywu rozpocząć rysowanie, jakie dodatkowe elementy powinny pojawić się na ilustracji, czy za pomocą jakich szczegółów wykończyć pracę. Pojawił się również lifestyle’owy akcent – wybór smaku kawy, jaki powinna wybrać artystka podczas rysowania. Na każdy wybór obserwatorzy mieli godzinę. Po tym czasie ogłaszano wynik, a ilustratorka kontynuowała swoje działania. Głosy oddawało średnio 1800 osób. Najmocniejsze zaangażowanie przy wyborach to ponad 3380 osób!
To nie ostatnia ciekawa akcja planowana na profilu Reserved, dlatego warto śledzić profil i InstaStories marki na bieżąco.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za pomysł kreatywny oraz jego realizacje odpowiedzialna jest agencja teal.