4F nowym sponsorem technicznym siatkarskich Reprezentacji Polski

4F nowym sponsorem technicznym siatkarskich Reprezentacji Polski
Polska marka 4F została oficjalnym sponsorem technicznym Polskiego Związku Piłki Siatkowej i przez co najmniej najbliższe 4 lata będzie ubierać siatkarskie reprezentacje Polski kobiet i mężczyzn we wszystkich kategoriach wiekowych.  
O autorze
2 min czytania 2025-01-02

Ideą, która przyświecała projektantom 4F podczas tworzenia kolekcji, było to, z czym najbardziej kojarzy się polska siatkówka, czyli „duch zwycięstwa”. Wzory na koszulce powstały z połączenia motywu orlego skrzydła i siatki, wzmocnionego płomieniem symbolizującym siłę, odwagę i niezłomność – cech, które w szczególności charakteryzują drużynę aktualnych wicemistrzów olimpijskich. Stroje meczowe i treningowe będą produkowane w Polsce. 

Kolekcja obejmuje cztery zestawy kolorystyczne:

  • biało-czerwony,

  • czerwony,

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • w kolorze butelkowej zieleni,

  • set treningowy w kolorze antracytu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wszystkie zestawy są wykonane w tej samej technologii pełnej sublimacji, z najwyższej jakości materiałów, aby dostarczyć maksimum komfortu, zarówno podczas treningu, jak i samych meczów. W skład wspólnej kolekcji wchodzą także między innymi dresy meczowe, treningowe, odzież i akcesoria podróżne, które będą nieodłącznymi elementami wyposażenia siatkarek i siatkarzy podczas zmagań reprezentacyjnych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

4F nie zapomniało również o rzeszy niezawodnych polskich kibiców, szykując dla nich szeroką ofertę produktową obejmującą repliki koszulek dla dorosłych i dzieci, a także kolekcję kibica. Kolekcja trafi do sprzedaży jeszcze przed pierwszym meczem reprezentacji, a szczegóły związane z jej dostępnością będą na bieżąco komunikowane w kanałach 4F i Polskiej Siatkówki.

Kontrakt pomiędzy 4F a Polskim Związkiem Piłki Siatkowej obejmuje siatkówkę halową kobiecą i męską. Przez najbliższe lata 4F będzie dostarczać stroje treningowe i meczowe dla siatkarek i siatkarzy reprezentacji Polski we wszystkich kategoriach wiekowych – w tym także, w przypadku awansu, na mecze igrzysk olimpijskich w 2028 roku. Marka 4F zadba również o sprzęt dla zawodników oraz dla sztabu PZPS już od pierwszych dni sportowej rywalizacji w 2025 roku.

– Jesteśmy niezwykle dumni, że do grona związków sportowych, których jesteśmy partnerem, dołącza siatkówka – ulubiona dyscyplina milionów Polaków oraz wizytówka polskiego sportu na świecie. Kiedy 30 lat temu zakładałem firmę nie marzyłem, że wraz z moimi współpracownikami będziemy projektować i szyć stroje dla największych gwiazd polskiego sportu, reprezentujących szeroki wachlarz dyscyplin, a tylko na ostatnich igrzyskach olimpijskich w Paryżu także dla pięciu związków sportowych i sześciu narodowych komitetów olimpijskich. Szczególne miejsce w naszych działaniach zajmują kolekcje, które tworzymy dla polskich sportowców, do grona których dołączają dziś siatkarki i siatkarze. Ubieranie ich to dla nas ogromny powód do narodowej dumy i dowód na to, że polska marka jest gotowa na to, aby dostarczyć produkty najwyższej jakości, godne Mistrzów Świata i Wicemistrzów Olimpijskich – mówi Igor Klaja, Prezes Zarządu OTCF S.A. oraz założyciel marki 4F.

Cieszymy się, że naszą reprezentację będzie ubierać polska marka. Ścisła współpraca 4F z Polską Siatkówką zaowocowała powstaniem kolekcji, która zarówno pod kątem projektu, jak i wykonania odpowiada najwyższym wymaganiom. Jesteśmy przekonani, że to partnerstwo przyniesie nam obopólne korzyści i wspólnie będziemy mogli świętować wiele sukcesów. Cieszymy się, że jako jedna z najlepszych siatkarskich federacji, od lat w ścisłej światowej czołówce, zyskujemy partnera, który wyszedł naprzeciw naszym oczekiwaniom: z przygotowaną specjalnie dla nas kolekcją, z podobnie dopasowanym do nas profesjonalnym podejściem oraz bezpośrednim zaangażowaniem fachowców doświadczonych w obsłudze największych wydarzeń sportowych na świecie dodaje Sebastian Świderski, prezes PZPS.

źródło: inf. prasowa, opracowanie: Agata Drynko