Łączy nas pasja. Jesteśmy niepokonani. Jesteśmy drużyną. Jesteśmy 4F. We wtorek, 29 września 2020 r., wystartowała główna kampania wizerunkowa globalnej marki sportowej na sezon jesień-zima 2020. Marka zaprosiła do kampanii 24 sportowców i liderów opinii z 4 krajów, jak również osoby pracujące na co dzień w OTCF S.A., które idealnie wpisują się w ducha #Jestem4F. Zachęca tym samym ludzi z całego świata, by odpowiedzieli na wyzwanie 4F i dołączyli do drużyny marki. Nabór do 4F Team oficjalnie uznajemy za otwarty.
Zobacz również
– Dla nas wszystkich #Jestem4F stało się więcej niż tylko hasłem kampanii. To stan umysłu i wyznawane wartości. To determinacja i solidarność, a także nadzieja, która napędza w codziennych działaniach. Niezmiennie zachęcamy do dzielenia się doświadczeniami i budowania społeczności. Moja drużyna jest moją siłą. To przekonanie, że nawet kiedy niektóre wyzwania podejmuję w pojedynkę, tak naprawdę nigdy nie jestem sam. Wiem wtedy, że mogę liczyć na wsparcie innych: rodziny, przyjaciół, mojego fantastycznego zespołu w OTCF. Działa to też w drugą stronę, bo walczę nie tylko dla siebie, ale też dla innych. Właśnie to bezkompromisowe wsparcie w duchu #Jestem4F pomaga nam żyć odważniej – mówi Igor Klaja, Prezes Zarządu spółki OTCF S.A., do której należy 4F. Igor Klaja wraz ze swoim zespołem wziął udział w międzynarodowym projekcie WE MAKE A TEAM.
W wideo oraz na zdjęciach wizerunkowych 4F podziwiamy nie tylko profesjonalnych sportowców, ale też influencerów, przyjaciół marki oraz pracowników OTCF. Niczym nieskrępowana energia, miłość dla ukochanej dyscypliny, autentyczność na każdym ujęciu, a także światowa skala podjętych przez 4F działań – to wszystko to sprawia, że WE MAKE A TEAM trudno porównać do jakiegokolwiek innego projektu marki. Jest to zarazem kontynuacja kampanii społecznej #Jestem4F, która miała premierę w maju br.
Tworzy obraz osoby pełnej siły i motywacji, która podziela wartości marki i tym samym w naturalny sposób staje się częścią drużyny 4F. Bieganie, trening, taniec czy akrobatyka – 4F towarzyszy swoim bohaterom na każdym kroku, niezależnie od stopnia zaawansowania czy rekordów. Liczy się pasja dla sportu oraz chęć dzielenie się swoimi doświadczenia, opowiedzenia swojej historii.
Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]
Drugą odsłonę kampanii wizerunkowej #Jestem4F pod hasłem WE MAKE A TEAM można zobaczyć w kanałach własnych oraz w mediach społecznościowych 4F od wtorku, 29 września 2020 r.
Słuchaj podcastu NowyMarketing