4F z nową kampanią „Wierni Sobie”

Polska marka 4F ruszyła z nową kampanią pod hasłem „Wierni Sobie”, do której zaprosiła Klub Bokserski Kleofas oraz Martynę Kotwiłę – ambasadorkę 4F i sprinterkę.
O autorze
1 min czytania 2019-08-23

4F jest marką, która w wysiłku fizycznym wspiera każdego, niezależnie od jego predyspozycji i dyscyplin sportowych, które uprawia. Zachęca klientów, aby pozostali wierni swoim przekonaniom, trenowali po swojemu, w najlepszy dla nich samych sposób. 4F wspiera autentyczność, pokonywanie własnej drogi na własnych warunkach.

Do kampanii „Wierni Sobie” marka 4F zaprosiła dwóch bohaterów:

KLUB BOKSERSKI 06 KLEOFAS – W 1906 roku przy katowickiej kopalni węgla Kleofas powstał klub bokserski o tej samej nazwie. W 2004 roku likwidacja kopalni postawiła przyszłość klubu pod znakiem zapytania. Historia klubu bokserskiego w kampanii 4F pokazuje jak wiele znaczy wytrwałość i wola walki wychowanka i prezesa klubu – Damiana Kuźmy, by 06 Kleofas przetrwał. To dzięki Damianowi, głównemu bohaterowi jesiennej kampanii 4F, klub funkcjonuje i wychowuje kolejnych młodych sportowców.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Martynę Kotwiłę – ambasadorkę 4F i sprinterkę, która każdego dnia ciężko pracuje na sukcesy, które osiąga. Mistrzyni Polski Juniorek, rekordzistka w biegu na 200 metrów – pokonała tę trasę w czasie 22,99 sekundy, pobijając tym samym wcześniejszy rekord Ireny Szewińskiej. Martyna udowadnia, że chcieć to móc.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się