4Faces to zupełnie inny świat sportowych zakupów, to świat ubrany w najnowsze rozwiązania multimedialne – zamiast tradycyjnej witryny pojawia się videowall, rolę interaktywnego informatora o ofercie pełni multimedialny stół dotykowy, klasyczne ekspozytory zamieniają się w ekrany, a na podłodze pojawiają się interaktywne gry zręcznościowe – nie tylko dla dzieci. Za zaplecze technologiczne i multimedialne w projekcie odpowiedzialna była Grupa Unity. To pierwsza tego typu sieć salonów sprzedaży w Polsce, w którym tak istotne jest łączenie tradycyjnych kanałów komunikacji z klientami z kanałami online, istotnie wpływającymi na zaangażowanie i dostarczanie unikalnych doświadczeń zakupowych.
Dodatkowym elementem filozofii salonów 4Faces, który zadebiutuje w Katowicach będzie Body Center – integralna część konceptu, której próżno szukać w innym salonie sportowym. To miejsce, w którym każdy zainteresowany będzie mógł zasięgnąć rady specjalistów, ułożyć indywidualny plan treningowy lub program dietetyczny, dokonać analizy składu ciała, poznać swoją wydolność i kondycję a przede wszystkim zyskać motywację oraz inspirację niezbędną do systematycznych ćwiczeń i poprawiania swoich osiągnięć.
Zobacz również
– Polacy odkryli zalety aktywnego spędzania czasu. Sport coraz intensywniej wpisuje się w nasze życie, zarówno jako pasja, jak i na bardziej zaawansowanym poziomie. 4Faces to odpowiedź na to zainteresowanie i potrzebę profesjonalizacji usług sprzedaży odzieży i sprzętu sportowego. Łączymy tutaj najlepsze marki, wysokiej jakości obsługę oraz wykorzystanie nowoczesnych technologii i multimediów. Sport know how to idea według której Klient może w pełni świadomie i komfortowo dobrać wszystko, czego potrzebuje do uprawiania wybranej dyscypliny sportu. Dużą wagę przykładamy do wystroju salonu oraz wszystkich usług dodatkowych, który idealnie koresponduje z nowoczesnym podejściem do sprzedaży – tłumaczy Inga Wawrzyniak, Dyrektor ds. Marketingu OTCF.
Docelowo inwestor, firma OTCF z Wieliczki, ma zamiar otworzyć pod marką 4Faces 25 salonów w największym miastach Polski, w 2 formatach – 400 lub 800 m2, na przestrzeni najbliższych 5 lat. Pierwszy sklep to dopiero początek pracy nad konceptem – zespół 4Faces we współpracy ze specjalistami z Grupy Unity pracuje nad kolejnymi elementami projektu takimi jak: e-commerce, dedykowane aplikacje na stole multimedialnym czy program lojalnościowy, aby 4Faces w niedalekiej przyszłości jeszcze bardziej wspierał klienta w dążeniu do realizacji sportowych celów.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell