#4FATHERS – Mercedes-Benz z nową contentową platformą komunikacji

Z okazji Dnia Ojca, Mercedes-Benz uruchamia nową platformę komunikacyjną. Jej główną tematyką będą relacje ojca z dziećmi. Platforma przygotowana została przez agencje: LiquidThread, Zenith i BBDO.
O autorze
1 min czytania 2017-06-22

Osią platformy komunikacyjnej #4FATHERS są treści skierowane do ojców, które opowiadają o tym, jak budować relacje z dziećmi. W artykułach natywnych Mercedes-Benz promuje wspólne, aktywne spędzanie czasu i podpowiada gotowe pomysły na rodzinne przygody. Opowiada o sztuce ojcostwa, bezpieczeństwie, o tym jak uczestniczyć w życiu dziecka, wspierać je, okazywać uczucia. Oczywiście w tle pojawiają się przystosowane do potrzeb rodziny samochody spod znaku „Gwiazdy”. Data uruchomienia nowej platformy nie jest przypadkowa – przypada na święto wszystkich Tatusiów, czyli Dzień Ojca.

Wszystkie artykuły Mercedes zebrał na dedykowanej stronie internetowej. Na potrzeby kampanii powstały też dwa filmy i sesje zdjęciowe.


Komunikacja #4FATHERS jest realizowana przy użyciu nowego narzędzia, stworzonego przez agencję LiquidThread – ContentOnDemand, które łączy angażujące treści natywne, osadzone w topowych ogólnopolskich serwisach z unikalną technologią emisji behawioralno-kontekstowej oraz analityką.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za realizację kampanii odpowiada Zenith, LiquidThread i BBDO. Działania content marketingowe oraz sesję zdjęciową przygotował LiquidThread. BBDO jest pomysłodawcą platformy, stworzyło także stronę internetową oraz filmy do kampanii.

Słuchaj podcastu NowyMarketing