Osią platformy komunikacyjnej #4FATHERS są treści skierowane do ojców, które opowiadają o tym, jak budować relacje z dziećmi. W artykułach natywnych Mercedes-Benz promuje wspólne, aktywne spędzanie czasu i podpowiada gotowe pomysły na rodzinne przygody. Opowiada o sztuce ojcostwa, bezpieczeństwie, o tym jak uczestniczyć w życiu dziecka, wspierać je, okazywać uczucia. Oczywiście w tle pojawiają się przystosowane do potrzeb rodziny samochody spod znaku „Gwiazdy”. Data uruchomienia nowej platformy nie jest przypadkowa – przypada na święto wszystkich Tatusiów, czyli Dzień Ojca.
Wszystkie artykuły Mercedes zebrał na dedykowanej stronie internetowej. Na potrzeby kampanii powstały też dwa filmy i sesje zdjęciowe.
Zobacz również
Komunikacja #4FATHERS jest realizowana przy użyciu nowego narzędzia, stworzonego przez agencję LiquidThread – ContentOnDemand, które łączy angażujące treści natywne, osadzone w topowych ogólnopolskich serwisach z unikalną technologią emisji behawioralno-kontekstowej oraz analityką.
Za realizację kampanii odpowiada Zenith, LiquidThread i BBDO. Działania content marketingowe oraz sesję zdjęciową przygotował LiquidThread. BBDO jest pomysłodawcą platformy, stworzyło także stronę internetową oraz filmy do kampanii.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing