5. edycja konkursu na Blog Firmowy Roku rozpoczęta

Już po raz piąty polskie firmy mogą uczestniczyć w konkursie na Blog Firmowy Roku. W dotychczasowych edycjach udział wzięło blisko 400 blogów firmowych. Pomysłodawcą i organizatorem konkursu jest Dominik Kaznowski, który od 2007 roku tworzy blog o blogach firmowych - blogifirmowe.com.
O autorze
1 min czytania 2012-11-30

W ciągu ostatnich pięciu lat rynek przeszedł niemal całkowitą ewolucję w kwestii podejścia do otwartej komunikacji w sieci. Blogi są dzisiaj wykorzystywane nie tylko przez największe marki z sektora telekomunikacyjnego (Orange, Play, Netia) czy finansów (BZ WBK, PKO BP, DM BOŚ), ale również jednoosobowe firmy ze wszystkich sektorów gospodarki.

W tym roku z inicjatywy MamStartup i NowyMarketing utworzona została nowa, eksperymentalna kategoria “Blogi startupów”, która poza wyróżnieniem daje szansę na pokazanie swojego projektu szerszej publiczności.

Od trzech lat firmowe blogowanie oceniane są przez studentów, co stanowi dodatkowe wyzwanie dla zgłaszających się marek. W tym roku jurorami w konkursie są studenci specjalizacji magisterskiej „Nowe media” w Collegium Civitas. Ogłoszenie wyników odbędzie się 15 stycznia, w siedzibie uczelni w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, podczas seminarium podsumowującego 5. edycję konkursu. Będzie to również okazja do wysłuchania osób na co dzień zajmujących się tworzeniem blogów w firmach oraz zapoznania się z czwartą falą badania blogosfery firmowej.

– Mam nadzieję, że w ciągu tych 5 lat udało się zbudować zrozumienie dla wykorzystania blogów przez firmy. Otwarta komunikacja jest tym, czego coraz częściej sami oczekujemy od marek. W świecie zdominowanym przez dostęp do informacji, trzeba samemu stać się ich źródłem – komentuje Dominik Kaznowski.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Celem konkursu jest promowanie dobrych praktyk w zakresie wykorzystania mediów społecznościowych. Głównym kryterium oceny blogów jest przełamywanie stereotypów w komunikacji pomiędzy firmami a konsumentami. Zgłoszenia do konkursu można przesyłać do 31 grudnia do północy. 

Szczegóły: http://www.facebook.com/events/405264572876912/  oraz na stronie blogifirmowe.wordpress.com.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Partnerami konferencji są IAB Polska i PBI oraz Collegium Civitas, NowyMarketing jest patronem medialnym.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się