W ciągu ostatnich pięciu lat rynek przeszedł niemal całkowitą ewolucję w kwestii podejścia do otwartej komunikacji w sieci. Blogi są dzisiaj wykorzystywane nie tylko przez największe marki z sektora telekomunikacyjnego (Orange, Play, Netia) czy finansów (BZ WBK, PKO BP, DM BOŚ), ale również jednoosobowe firmy ze wszystkich sektorów gospodarki.
W tym roku z inicjatywy MamStartup i NowyMarketing utworzona została nowa, eksperymentalna kategoria “Blogi startupów”, która poza wyróżnieniem daje szansę na pokazanie swojego projektu szerszej publiczności.
Zobacz również
Od trzech lat firmowe blogowanie oceniane są przez studentów, co stanowi dodatkowe wyzwanie dla zgłaszających się marek. W tym roku jurorami w konkursie są studenci specjalizacji magisterskiej „Nowe media” w Collegium Civitas. Ogłoszenie wyników odbędzie się 15 stycznia, w siedzibie uczelni w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, podczas seminarium podsumowującego 5. edycję konkursu. Będzie to również okazja do wysłuchania osób na co dzień zajmujących się tworzeniem blogów w firmach oraz zapoznania się z czwartą falą badania blogosfery firmowej.
– Mam nadzieję, że w ciągu tych 5 lat udało się zbudować zrozumienie dla wykorzystania blogów przez firmy. Otwarta komunikacja jest tym, czego coraz częściej sami oczekujemy od marek. W świecie zdominowanym przez dostęp do informacji, trzeba samemu stać się ich źródłem – komentuje Dominik Kaznowski.
Celem konkursu jest promowanie dobrych praktyk w zakresie wykorzystania mediów społecznościowych. Głównym kryterium oceny blogów jest przełamywanie stereotypów w komunikacji pomiędzy firmami a konsumentami. Zgłoszenia do konkursu można przesyłać do 31 grudnia do północy.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Szczegóły: http://www.facebook.com/events/405264572876912/ oraz na stronie blogifirmowe.wordpress.com.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Partnerami konferencji są IAB Polska i PBI oraz Collegium Civitas, NowyMarketing jest patronem medialnym.