W ciągu ostatnich pięciu lat rynek przeszedł niemal całkowitą ewolucję w kwestii podejścia do otwartej komunikacji w sieci. Blogi są dzisiaj wykorzystywane nie tylko przez największe marki z sektora telekomunikacyjnego (Orange, Play, Netia) czy finansów (BZ WBK, PKO BP, DM BOŚ), ale również jednoosobowe firmy ze wszystkich sektorów gospodarki.
W tym roku z inicjatywy MamStartup i NowyMarketing utworzona została nowa, eksperymentalna kategoria “Blogi startupów”, która poza wyróżnieniem daje szansę na pokazanie swojego projektu szerszej publiczności.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Od trzech lat firmowe blogowanie oceniane są przez studentów, co stanowi dodatkowe wyzwanie dla zgłaszających się marek. W tym roku jurorami w konkursie są studenci specjalizacji magisterskiej „Nowe media” w Collegium Civitas. Ogłoszenie wyników odbędzie się 15 stycznia, w siedzibie uczelni w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie, podczas seminarium podsumowującego 5. edycję konkursu. Będzie to również okazja do wysłuchania osób na co dzień zajmujących się tworzeniem blogów w firmach oraz zapoznania się z czwartą falą badania blogosfery firmowej.
– Mam nadzieję, że w ciągu tych 5 lat udało się zbudować zrozumienie dla wykorzystania blogów przez firmy. Otwarta komunikacja jest tym, czego coraz częściej sami oczekujemy od marek. W świecie zdominowanym przez dostęp do informacji, trzeba samemu stać się ich źródłem – komentuje Dominik Kaznowski.
Celem konkursu jest promowanie dobrych praktyk w zakresie wykorzystania mediów społecznościowych. Głównym kryterium oceny blogów jest przełamywanie stereotypów w komunikacji pomiędzy firmami a konsumentami. Zgłoszenia do konkursu można przesyłać do 31 grudnia do północy.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Szczegóły: http://www.facebook.com/events/405264572876912/ oraz na stronie blogifirmowe.wordpress.com.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Partnerami konferencji są IAB Polska i PBI oraz Collegium Civitas, NowyMarketing jest patronem medialnym.