Agencja powstała w 2010 roku w Łodzi, zatrudnia obecnie blisko 20 osób i właśnie uruchomiła biuro na warszawskim Mokotowie.
„Od 5 lat grono ekspertów 38PR prowadzi kampanie wizerunkowe na rzecz polskich i zagranicznych marek. Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się agencją, która dobrze rozumie świat współczesnych mediów. Rozszerzenie nazwy to wyraźny sygnał na temat sposobu pracy agencji, który obecnie obejmuje działania szersze niż relacje z mediami, event PR, czy CSR. Naszą pasją jest poszukiwanie najefektywniejszych dróg dotarcia do odbiorców z przekazem, który ich zainspiruje, wzbudzi emocje, czasami zadziwi” – mówi Katarzyna Życińska, prezes zarządu 38PR & Content Communication.
Zobacz również
Nowy zarząd
Prezesem agencji jest jej założycielka – Katarzyna Życińska, która swoje doświadczenie zdobywała m.in. w holdingu mediowym EUROZET, grupie mediowej STARCOM MEDIAvEST oraz Firmie FERAX, gdzie budowała marketing dla marki GATTA. Do zarządu firmy dołączyli Zbigniew Badziak (Wiceprezes Zarządu ds. Rozwoju) – wieloletni dyrektor Biura Reklamy TVP – oraz Grzegorz Jarosz (Wiceprezes Zarządu ds. Finansowych) – twórca sprzedaży regionalnej Grupy TVN. Wiceprezesi zarządzają także spółką Aldentro Product Placement, specjalizującą się w lokowaniu produktów w produkcjach telewizyjnych i kinowych.
Grono klientów
Obecnie w gronie klientów 38PR & Content Communication znajdują się marki: Ahmad Tea, Bakalland, Grupa Casus Finanse, Ceramika Tubądzin, Cocktail’me, Villa Cottonina, Gatta, IKEA Łódź, Listerine, Malinowe Hotele, Medical Magnus, Michał Szulc, Miralex, Port Łódź, Prima Moda, Sylwia Majdan, Świat się Kręci TVP1, Urban Gal, Viasat Broadcasting.
Firma zrealizowała kilkadziesiąt długoterminowych kampanii na rzecz polskich i międzynarodowych podmiotów m.in.: Jaguar, Land Rover, Instytut Żywności i Żywienia, Ministerstwo Zdrowia, Wawel, Bukovina Terma Hotel SPA, Muzeum Powstania Warszawskiego, Kruger & Matz, MakoLab.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Więcej informacji znajdą Państwo na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing