„Drużyna na 5” już od marca przygotowywała kibiców na najważniejszy turniej piłkarski. Artur „Arczi” Olszewski, Przemysław „Primosz” Śliwiński, Marcin „Klamer” Radziwoń, Tomasz „Abi” Obara i Sebastian „Sztaba” Bajon w cyklu kilkunastu materiałów realizowanych we współpracy z Warką pokazywali m.in. jak samemu stworzyć efektowne gadżety kibica, zrobić udaną sportową imprezę czy przygotować się do wyjazdu na mecz. Przeprowadzili też „trening Warki”, składający się z nietypowych piłkarskich konkurencji. Teraz przyszedł czas na najważniejsze wydarzenie – wyjazd do Rosji i wspieranie „biało-czerwonych”.
Na wielkich turniejach piłkarskich ciekawe rzeczy dzieją się jednak nie tylko na stadionie. W miastach goszczących najlepsze reprezentacje świata kibice potrafią stworzyć niesamowitą atmosferę. Ten niezwykły klimat będzie przekazywać w swoich korespondencjach „Drużyna na 5”, która wybrała się do Moskwy na mecz z Senegalem i wraz z innymi kibicami dopingowała „biało-czerwonych”.
Zobacz również
– Nie ma lepszego sposobu na doświadczenie atmosfery futbolowego widowiska niż wyjazd na mecz. Dlatego Warka wysłała do Rosji specjalną ekipę, która pozwoli kibicom w Polsce poczuć unikalny klimat wielkiego piłkarskiego turnieju – mówi Ewelina Kawnik, kierownik marketingu Warki w Grupie Żywiec.
Korespondenci Warki przed i po meczu rozmawiali z fanami naszej drużyny i rozdawali „biało-czerwone” chusty Warki, tegoroczny gadżet kibica, który można także wygrać w loterii marki. „Drużyna na 5” obserwowała również jak Moskwa żyje futbolem i jak miasto zmieniło się na czas piłkarskiego święta.
Ich relacje z Rosji śledzić można na Instagramie i Facebooku, a odcinek poświęcony meczowi Polska – Senegal miał premierę w środę 20 czerwca o godz. 18.00 na kanale YouTube „5 sposobów na…”. Po powrocie do Polski „Drużyna na 5” przeprowadzi relacje na żywo także z kolejnych spotkań „biało-czerwonych”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing