Pomaganie jeszcze nigdy nie było tak proste. W ramach nowej akcji Stowarzyszenia mali bracia Ubogich i marki Tymbark wystarczy jedynie… złożyć świąteczne życzenia.
Aby to zrobić, należy wejść na stronę www.zyczetym.pl i wybrać tych, którym chce się złożyć życzenia, a spośród propozycji wybrać życzenia. Następnie kliknąć UDOSTĘPNIJ i OPUBLIKUJ, tak by życzenia zobaczyli wszyscy, którzy powinni.
Zobacz również
W ramach inicjatywy za każde opublikowane życzenia Tymbark przekazuje 5 zł na rzecz Stowarzyszenia mali bracia Ubogich, by pomóc tym, którzy szczególnie teraz potrzebują naszego wsparcia – osobom starszym.
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Świąteczne akcje Stowarzyszenia mali bracia Ubogich to zawsze wyciskacze łez. I tym razem nie jest inaczej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Agencja Schulz brand friendly wystartowała z niezwykłą akcją wspierającą samotnych seniorów. Zespół przygotował serię autorskich kartek i świątecznych życzeń do wysłania bliskim. Wszystko po to, by wesprzeć akcję „Podaruj Wigilię” Stowarzyszenia mali bracia Ubogich.
PS3
Od trzech lat z okazji Bożego Narodzenia i Wielkanocy Fundacja Dobrych Inicjatyw przygotowuje świąteczne paczki dla potrzebujących seniorów z całej Polski. W tym roku z inicjatywy łódzkiej firmy Many Mornings akcja #PaczkaDlaSeniora została rozszerzona o przygotowanie i dostarczenie przez lokalne restauracje wigilijnej kolacji do starszych, często samotnych osób z całej Polski.